Top lokacije ovoga proljeća!
Spring Boost
Proljeće je idealan period za aktivaciju kampanje koja će povećati vidljivost vašeg brenda i osigurati prepoznatljivost među ciljanom publikom.
Parkovi i šetnice
Ljudi se vraćaju rekreaciji i outdoor aktivnostima – budite dio njihove svakodnevice!

park Jarun
Jedno od omiljenih mjesta za odmor i rekreaciju.
Mnogi će prepustiti misli uživanju u poslijepodnevnom suncu ili šetnji i vožnji parkom.

park Bundek
Dolaskom toplijeg vremena, park Bundek postaje atraktivna lokacija. Najveći park u Novom Zagrebu je također u blizini mnoštva poslovnih objekata.

park Maksimir
Park Maksimir idealna je lokacija za sve obitelji s djecom i turiste, a u njemu zabavu pronalaze brojni ljubitelji sporta i prirode i vlasnici kućnih ljubimaca.

park Zrinjevac
Ovaj park je nezaobilazan dio svakog posjeta centru Zagreba. Omiljena destinacija za popodnevne šetnje i jedno od najromantičnijih zagrebačkih odredišta.
Premium zone
Proljeće vraća život u grad, a ovo su najfrekventnije ulice gdje su potrošači spremni na interakciju.

Zagreb Cvjetni
Premium lokacija u centru Zagreba garantira visoku vidljivost i reakcije prolaznika.

Split Riva
Ključna lokacija za maksimalnu vidljivost i doseg – iskoristite moćnu promociju na najpoznatijoj šetnici u Dalmaciji.

Rijeka Korzo
Dosegnite tisuće prolaznika na najfrekventnijoj gradskoj šetnici u Rijeci.

Osijek centar
Direktan doseg do tisuća prolaznika – budite primijećeni na najprometnijoj lokaciji u Osijeku.

Most Slobode (Zagreb)
Neka vozači saznaju brzo za vašu kampanju – istaknite svoju poruku na jednoj od najprometnijih mostova u Zagrebu.
SPring boost paketi

Proljeće je idealno vrijeme
Više ljudi na ulicama – Toplije vrijeme i duži dani znače veću prisutnost ljudi na ključnim lokacijama, što povećava doseg vaše kampanje.
Sezona novih početaka – Proljeće simbolizira svježinu i obnovu, što je savršen trenutak za predstavljanje novih proizvoda, rebrending ili osvježenje imidža.
Povećana spremnost na kupnju – Potrošači planiraju proljetne i ljetne kupnje, od mode i sportskih proizvoda do putovanja i outdoor opreme.
Savršeno vrijeme za uzorkovanje i promocije – Ljudi su otvoreniji za isprobavanje novih stvari na otvorenom, bilo da se radi o osvježavajućim pićima, snackovima ili beauty proizvodima.