20% popusta na proljetno oglašavanje

Iskoristite popust od 20% i rezervirajte termine oglašavanja u proljetnom periodu!

Top lokacije ovog proljeća

Parkovi i šetnice

Posjetitelji parka su u opuštenom stanju i njihova kretnja je sporija nego uobičajno.
Otvoreniji su za interakciju i puno bolje prihvaćaju oglašivačke poruke.

Mostovi

Neka vozači saznaju brzo za vašu kampanju.
Aktivirajte kampanju na mostovima.

Centri gradova

Osigurajte izuzetno visoku vidljivost.
Aktivirajte kampanju u pješačkim zonama s visokim brojem prolaznika.

Raskrižja

Targetirajte i vozače i pješake.
Povećajte vidljivost kampanje na prometnim raskrižjima.

Okretišta

Okretišta garantiraju visok broj impresija.
Ostvarite izuzetno visoku vidljivost u kratkome vremenu.

Studentske lokacije

Kretanjem u blizini studentskih lokacija targetirate izravno studente u velikom broju.
Uhvatite ciljanu skupinu u okolici studentskih centara, menzi i fakulteta.

Atraktivni periodi

Uskrs

Oglašavajte za najveći blagdan u godini i napunite uskršnje košarice svojih kupaca.

Praznik rada

Iskoristite idealnu priliku za zahvaćanje kupaca u opuštenoj atmosferi.

Mogućnosti

Kako oglašavati dolaskom sunčanih dana?

Sampling

Iskoristite povećan broj ljudi u gradu i aktivirajte sampling kampanje uz maksimalan učinak i
količinu podijeljenih uzoraka.

Lansirajte novi proizvod.

Proljeće je period novih početaka – najbolje vrijeme za lansiranje novog proizvoda!

Otvorenja i rođendani

Nikad nije loše vrijeme za novo otvorenje, ali dolaskom proljeća efekt putem vanjskog oglašavanja postaje još jači.

Putovanja

Proljeće je jedan od najboljih perioda za zahvaćanje domaćih turista.
Privucite nove goste u predsezoni.

Retail akcije

Dolaskom toplijeg vremena potrošnja se povećava!
Privucite nove kupce atraktivnim akcijama.

Na sve cijene vrijedi popust 20% na zakup/rezervaciju termina do 18.2.2022. Oglašavanje se mora aktivirati do 30.4.2022. godine. Popust se ne odnosi na otoke, plaže i kategoriju “ostale lokacije” definirane cjenikom.