početak akademske godine

zahvatite studente!

Početak akademske godine je idealan period za aktivaciju kampanje prema studentima. Studentske ustanove, menze, knjižnice, domovi i okretišta su idealne lokacije za aktivaciju OOH kampanje.

Premium lokacije

Studentski centar Zagreb

Zbog Student servisa i jedne od najvećih zagrebačkih menzi, Studentski centar uvijek garantira visoku frekvenciju studenata.

Ekonomski fakultet Zagreb

Najveći fakultet po broju studenata u cijeloj državi s preko 11.000 studenata.

Studentski kampus Split

Čak 6 fakulteta na istome mjestu je idealna lokacija za sve OOH kampanje namijenjene studentima.

Digitalna reklama

Priđite novim generacijama uz novi oblik oglašavanja. Trenutne generacije studenata najviše preferiraju video sadržaje, stoga ćete uz digitalne reklame imati njihovu potpunu pažnju i postići najbolje rezultate.

Studenti vole nove načine

Studenti su dio populacije koji obožava kreativnije načine oglašavanja. Hodajuće reklame upravo nude lakši pristup poruke studentima koji su voljni za interakciju i isprobavanje novih stvari.

Kako oglašavati studentima?

Čak 82% studenata preskače online oglase, a bolje se primaju OOH oglasi kojima se ujedno i više vjeruje.

[46.2% populacije u dobi od 16-24 koristi Ad blocker] – https://backlinko.com/ad-blockers-users

Neka se vaš proizvod istakne

Priđite studentima izravno

Većinu vremena studenti provode na fakultetima, a 77% studenata gotovo svaki dan jede u menzama. 

Iskoristite lokacijsku fleksibilnost Hodajućih reklama i studente zahvatite izravno na lokacijama s najvećom frekvencijom vaše ciljane skupine.

Interakcija

Hodajuće reklame nisu samo OOH oglašavanje, nego i potpuno interaktivan medij oglašavanja. Izravno ostvarite interakciju sa studentima i predstavite svoju uslugu onoliko opširno koliko je potrebno. 

Uz svaku kampanju dostupna je i usluga podjele letaka, vouchera ili sampling proizvoda.

Studenti za studente

Naši promotori isključivo su i sami studenti, stoga će ostvariti znatno bolju interakciju s ostalim studentima prilikom promocije. Općenito je poznato kako bolje primamo informacije od osoba sličnim nama, što ujedno izaziva i ‘’Word of mouth’’ efekt tijekom promocije podižući učinkovitost promocije.

Ostale lokacije

Zagreb

Reach: 65.000 studenata ukupno

Studentski centar

Studentski dom Stjepan Radić

Studentski dom Cvjetno naselje

Pravni fakultet

FER

Filozofski fakultet

FSB

Kampus Žitnjak

Ekonomski fakultet

Agronomski fakultet

PMF

Geodetski/Arhitektonski fakultet

Osijek

Reach: 16.000 studenata ukupno

Rijeka

Reach: 16.000 studenata ukupno

Split

Reach: 19.000 studenata ukupno

bacc.

  • x2 Hodajuće reklame

  • x2 lokacije

  • 4 dana

  • 4h/dan

1.000,00 EUR -10%

900,00 EUR + PDV

mag.

  • x4 Hodajuće reklame

  • x4 lokacije

  • 7 dana

  • 4h/dan

2.500,00 EUR -10%

2.250,00 EUR + PDV

dr.sc.

  • x8 Hodajućih reklama

  • x4 lokacije po gradu

  • 7 dana

  • 4h/dan

5.000,00 EUR -10%

4.500,00 EUR + PDV

Tips&tricks

Pošaljite upit

Imate ideju za kampanju, ali niste sigurni? Kontaktirajte nas slobodno!