Iako je Advent idealno događanje za oglašavanje različitih sadržaja zbog svoje visoke posjećenosti i raznovrsnosti publike, u vrijeme Božića publika ipak bolje reagira na određene sadržaje, a neki su relevantniji od ostalih.

Božićni pokloni

Kupovina Božićnih poklona najčešće započinje za Black Friday, a nastavlja se kroz cijeli prosinac. Ova kategorija poprilično je široka, a uključuje prvenstveno odjeću, igračke, elektroniku i video igre, sportsku opremu, kozmetiku i parfeme i brojne druge proizvode. U 2020. godini može se očekivati porast interesa za poklone koji se mogu pronaći u maloprodaji jer su različiti iskustveni pokloni poput putovanja ili ulaznica za događanja previše nesigurni u novim okolnostima.

Humanitarne akcije

Božić je period u godini kad dolazi do značajnog porasta osjećaja zajedništva i topline. Stoga ljudi znatno bolje reagiraju na humanitarne akcije, naročito kad su namijenjene ranjivim skupinama koje možda nemaju jednaku mogućnost uživanja u blagdanima.

Turistički sadržaji

Advent kao atraktivno događanje privlači velik broj putnika iz različitih područja stoga je idealan način za zahvaćanje publike s izraženim interesom za turističke sadržaje. Suprotno očekivanjima, preko dvije trećine ljudi i dalje planira putovati za blagdane, a preko 40% jednake udaljenosti kao prošlih godina, stoga je oglašavanje turističkih sadržaja i dalje izvrstan potez.