Ovog Adventa budite prvi! 

Pokrenite svoje oglašavanje odmah na otvorenju i iskoristite brojne prednosti zbog kojih se isplati rano započeti s adventskim oglašavanjem ove godine.

Efekt prvenstva

Poznata izreka kaže: nije važno biti najbolji, važno je biti prvi. Aktivacijom kampanje na samom otvorenju odmah ćete posjetiteljima ostati u sjećanju. 

Poznato je da se pozitivne emocije kontekstualno prenose, a malo događanja može izazvati pozitivne emocije kao otvorenje Adventa. 

Samim prisustvom na otvorenju, pozitivne emocije generalizirati će se i na vaš brend i ostvariti pozitivan učinak.

Visoka vidljivost

Kao najiščekivaniji događaj u godini, otvorenje Adventa u Zagrebu sigurno će privući izrazito veliko mnoštvo posjetitelja. 

Tome doprinosi i činjenica je otvorenje u subotu, kad većina ljudi ima dovoljno slobodnog vremena koje će iskoristiti za ovu priliku, a očekuje se i dolazak brojnih vikend posjetitelja. 

Popodnevni termin također je pogodan za visoku frekvenciju posjetitelja, a svi ovi faktori kombinirani generirati će visoku vidljivost.

Najbolje lokacije

Prednost oglašavanja na otvorenju Adventa su točno definirane lokacije paljenja svijeća koje će privući najveći broj posjetitelja, bez da su raspršeni po svim ostalim sadržajima Adventa. 

Riječ je ujedno o najboljim lokacijama Adventa – Manduševac na Glavnom trgu te Zrinjevac, pa će vidljivost kampanje biti izrazito visoka zbog tako lokaliziranog programa.

Iskoristite priliku i zakupite ekskluzivni paket oglašavanja na otvorenju Adventa i budite prvi ove godine!