Sampling proizvoda jedan je od dokazanih načina podizanja brand awarenessa i povećanja prodaje. Čak 65% kupaca kupit će proizvod za koji dobiju besplatan uzorak, a 58% će ponoviti kupnju. Osim toga, sampling generira i dodatne impresije kroz usmenu predaju – 59% kupaca će preporučiti proizvod prijateljima na temelju besplatnog uzorka.

S druge strane, pandemija je promijenila navike odlaska u trgovinu, te se obavlja manje većih kupovina na tjednoj bazi umjesto više manjih kao prije. Uz to, kupovina se obavlja brzo, bez neptrebnog zadržavanja, a otvoreni proizvodi kad je riječ o samplingu manje su privlačni kupcima. Zbog toga, ”in store” sampling više nije toliko učinkovit kao prije, ali još postoje načini generiranja pozitivnih učinaka samplinga – outdoor promocije.

Outdoor promocije pogodne su za sve zapakirane proizvode, za koje su in store promocije ionako manje učinkovite – zašto bi kupci kupili taj proizvod prije nego ga isprobaju ako su ga već dobili besplatno unutar same trgovine, a rijetko tko odluči se na licu mjesta raspakirati i konzumirati proizvod, ako je to uopće moguće.

Na ljeto, idealna lokacija za sampling su parkovi, koji bilježe znatan porast u kretanju prolaznika. U parkovima su ljudi u opuštenom stanju, pa će rado stupiti u interakciju s promoto