Čekalo se duge 3 godine na novo veliko reprezentativno natjecanje, a nakon velikog uspjeha Hrvatske u Rusiji svi jedva čekaju vidjeti kako će ove godine odmjeriti snage s europskim velikanima.

Iako će cijelo prvenstvo biti dobro popraćeno, najviše interesa generirat će zasigurno utakmice hrvatske nogometne reprezentacije, koja grupnu fazu igra 13.06., 18.06. i 22.06., a vjerujemo kako će se plasirati i u iduću fazu natjecanja te da će navijačka euforija potrajati i duže.

Zagreb

U Zagrebu su do sada bile dvije izvrsno posjećene lokacije za gledanje na otvorenom: Strossmayerov trg s popularnom Foodballerkom i Trg bana Jelačića koji u Fan zoni okupi na tisuće gledatelja ispred ogromnog ekrana. U svakom slučaju, cijeli potez od Strossmayerovog trga, preko Zrinjevca do Trga bana Jelačića očekuje se da će biti prepun navijača, a tome će doprinositi i brojni ugostiteljski objekti u blizini koji će također na svojim terasama prikazivati utakmice uz izvrsnu posjećenost.

Rijeka

Kao i u gotovo svakom većem gradu, Rijeka je utakmice prošlog prvenstva proslavila na ulicama Korza. Tako je na Korzu postavljen veliki ekran, a sa svakom utakmicom bilo je sve više i više gledatelja.

Zadar

Zadrani su prošlo prvenstvo zajednički navijali za Subašića, Modrića, Vrsaljka, ali i sve reprezentativce okupljeni u velikom broju na popularnom Forumu. Stoga je cijeli Forum, ali i Kalelarga s brojnim kafićima i generalno velikim pješačkim prometom idealna lokacija za vrijeme svakog prvenstva.

Slavonski Brod i Karlovac

I manji gradovi prošle godine imali su organizirano gledanje 2018. godine, a po organizaciji i posjećenosti isticali su se Slavonski brod s gledalištem u Tvrđavi Brod i Karlovac gdje je gledanje bilo organizirano na popularnom Foginovom kupalištu u samom centru grada.

Terase brojnih kafića

Međutim, najpopularnija lokacija nije samo jedna – najpopularnije lokacije nalaze se u svim gradovima, na svakom uglu, a posebno u centrima gradova, a to su terase kafića. Za vrijeme prvenstva gotovo svaki kafić ima prijenos utakmica, pješačke zone najvećih gradova pretvaraju se u velike fan zone u kojima je dobra atmosfera zajamčena, a visoka vidljivost oglašavanja sigurna.

Bez obzira na ovogodišnje epidemiološke mjere, očekuje se prava navijačka ”groznica” za koju vjerujemo da će također poprimiti razmjere ”epidemije”, stoga ne propustite izvrsnu priliku za oglašavanje na prvom od najvećih eventova ovog ljeta.