Ljeti su OOH promocije izrazito učinkovite zbog povećanog broja ljudi na ulicama, međutim često su na najatraktivnijim lokacijama OOH mediji najmanje dostupni. Riječ je naravno o gradskim jezgrama, lokacijama koje na ljeto privlače milijune posjetitelja diljem Hrvatske, ali s ograničenim površinama za zakup.

Uz hodajuće reklame, budite prisutni gdje drugi mediji ne mogu biti. Oglašavajte u svim gradskim jezgrama. Aktiviraje kampanju u bilo koje doba dana i postignite izrazito visoku vidljivost.

Primjeri dobrih aktivacija

U Splitu aktivirajte kampanju na Rivi i Marmontovoj u jutarnjim satima, ili od 18 do 22, a u gradu s preko 200.000 dolazaka mjesečno očekujte da će Vaša kampanja ostvariti gotovo 50.000 impresija.

Zadarska Kalelarga i Riva još su dvije lokacije bez oglasnih površina za zakup, a s preko 600.000 godišnjih dolazaka u samom Zadru i gotovo 2.000.000 na razini županije, od kojih velika većina posjeti Zadar za vrijeme boravka ljeti. Aktivirajte kampanju od 9 do 13 i zahvatite popularnu ”špicu” ili od 18 do 22 i pristupite turistima za vrijeme večernje šetnje.

Dubrovnik je najposjećeniji hrvatski grad u ljetnom periodu, a o posjećenosti gradske jezgre dovoljno govori to da se ulaz u jezgru ograničava kako ne bi došlo do oštećenja zbog prekomjernog broja ljudi. U gradskoj jezgri tako je istovremeno dozvoljeno da bude 4.000 ljudi, no s obzirom na visoku fluktuaciju posjetitelja unutar 4 sata trajanja kampanje očekuje se nekoliko desetaka tisuća impresija.