Rođendani vašeg brenda i otvorenja novih poslovnica pružaju jedinstvenu promotivnu priliku u obliku različitih oblika proslava. Riječ je o kratkotrajnim događanjima, stoga je nužno u kratkom roku zahvatiti što veći broj potencijalnih posjetitelja. Kako to postići i koje strategije oglašavanja su pritom najučinkovitije?

Što oglašavati za otvorenja i rođendane?

Kod svake proslave, kupci očekuju pogodnosti koje će ih dodatno povezati s brendom ili lancem koji slavi i dati im osjećaj da slave zajedno s njima te ih potaknuti da posjete prodavaonicu. To može biti popust, ali kupci posebno dobro reagiraju na posebne ponude poput besplatne hrane i pića, kupone koje mogu iskoristiti i nakon samog otvorenja ili rođendana, ili posebna događanja organizirana u poslovnici koja mogu biti zabava za cijelu obitelj.

Maskimalna učinkovitost

S obzirom na to da je riječ o kratkotrajnim događajima, zakup klasičnih billboarda često nije učinkovit jer im često nedostaje vidljivosti, a zakup se obično vrši na duži period koji nije potreban za promociju otvorenja. S druge strane, digitalni kanali mogu biti jeftini, ali upitno je postiže li se potreban doseg za kratkotrajna događanja.

Vanjsko oglašavanje putem hodajućih reklama eliminira nedostatke klasičnih billboarda jer mobilnost reklama osigurava visoku vidljivost, a mogućnost kretanja na idealnim lokacijama osigurava doseg potreban za promociju ovakvih kratkoročnih događanja, uz mogućnost zakupa na svega nekoliko dana, ovisno o potrebama. Najučinkovitije oglašavanje ipak je kombinacija vanjskog i digitalnog oglašavanja kako bi se u potpunosti zahvatila ciljana skupina.