Rođendani vašeg brenda i otvorenja novih poslovnica pružaju jedinstvenu promotivnu priliku u obliku različitih oblika proslava. Riječ je o kratkotrajnim događanjima, stoga je nužno u kratkom roku zahvatiti što veći broj potencijalnih posjetitelja. Kako to postići i koje strategije oglašavanja su pritom najučinkovitije?

Što oglašavati za otvorenja i rođendane?

Kod svake proslave, kupci očekuju pogodnosti koje će ih dodatno povezati s brendom ili lancem koji slavi i dati im osjećaj da slave zajedno s njima te ih potaknuti da posjete prodavaonicu. To može biti popust, ali kupci posebno dobro reagiraju na posebne ponude poput besplatne hrane i pića, kupone koje mogu iskoristiti i nakon samog otvorenja ili rođendana, ili posebna događanja organizirana u poslovnici koja mogu biti zabava za cijelu obitelj.

Maskimalna učinkovitost

S obzirom na to da je riječ o kratkotrajnim događajima, zakup klasičnih billboarda često nije učinkovit jer im često nedostaje vidljivosti, a zakup se obično vrši na duži period koji nije potreban za promociju otvorenja. S druge strane, digitalni kanali mogu biti jeftini, ali upitno je postiže li se potreban doseg za kratkotrajna događanja.

Vanjsko oglašavanje putem hodajućih reklama eliminira nedostatke klasičnih billboarda jer mobilnost reklama osigurava visoku vidljivost, a mogućnost kretanja na idealnim lokacijama osigurava doseg potreban za promociju ovakvih kratkoročnih događanja, uz mogućnost zakupa na svega nekoliko dana, ovisno o potrebama. Najučinkovitije oglašavanje ipak je kombinacija vanjskog i digitalnog oglašavanja kako bi se u potpunosti zahvatila ciljana skupina.

Otvorenja i rođendani manjih poslovnica

Za manje poslovnice iznimno je važno targetirati zonu u blizini poslovnice. Većina potencijalnih kupaca manjih trgovina nalazi se u blizini same trgovine, jer nije vjerojatno da će netko iz drugog dijela grada ciljano doći do poslovnice, neovisno o otvaranjima i rođendanima. Tu je najveća prednost Hodajućih reklama jer je kampanju moguće provesti u cijelom krugu poslovnice i u realnom vremenu prilagođavati rutu s obzirom na frekvenciju prolaznika.

Tako u kratkom roku zahvaća se veliki dio ciljane skupine te se u potpunosti postiže cilj promocije. Najučinkovitije je provesti promociju nekoliko dana prije samog otvorenja ili rođendana i na sam dan, a dijeljenje letaka dodatno može povećati stupanj konverzije, odnosno dolazaka u poslovnicu.

Otvorenja i rođendani većih poslovnica

U veće poslovnice kupci najčešće idu ciljano u velike nabavke, a dolaze iz različitih dijelova grada, iako ovisno o rasprostranjenosti lanca mogu u većoj ili manjoj mjeri biti pretežno iz okoline poslovnice. Zbog toga, kod većih poslovnica učinkovitije je organizirati događanja i pružiti što više dodatnih pogodnosti kupcima kako bi baš na taj dan odlučili doći do poslovnice.

Što se tiče lokacije promocije, kombinacija promoviranja na najfrekventnijim lokacijama u gradu i u okolini poslovnice idealna je za privlačenje široke publike na otvorenje ili rođendan. Preporučujemo stoga zakup 12 reklama na 4 lokacije, te promoviranje nekoliko dana unaprijed i na sam dan otvorenja.

Preporuke u skladu s koronavirusom

Vjerujemo da će u periodu nakon popuštanja mjera biti sve više otvorenja, ali i proslava rođendana koje su možda bile odgođene, stoga je korisno dati i nekoliko preporuka za trenutnu situaciju. S obzirom na mjere opreza, u ovom periodu ne preporučuje se organiziranje velikih događanja povodom otvorenja, a kupcima će vjerojatno popusti značiti više od zabave u ovakvim okolnostima.

Najvažnije je naglasiti da se unatoč očekivanom povećanom prometu povodom otvorenja i dalje osiguravaju sve potrebne mjere opreza te poduzeti sve kako bi se kupnja mogla obavljati što brže, ali sigurno, i kako bi baš svi stigli iskoristiti pogodnosti koje se nude. S obzirom na povratak ljudi na ulice, očekuje se da će vanjsko oglašavanje i dalje biti izrazito učinkovito, a predviđa se da će interaktivnost koju pružaju naši promotori biti pozitivno dočekana i podignuti kvalitetu promocije.