Advent je zbog visoke posjećenosti idealan trenutak za aktivaciju brand awareness kampanje. S preko 3.000 impresija po satu vaša kampanja će imati velik efekt, a u nastavku donosimo nekoliko savjeta za što učinkovitiju provedbu kampanje ovog Adventa.

Top termini

Za učinkovit brand awareness kampanju najvažnije je biti prisutan dugo i za vrijeme najveće frekvencije prolaznika. Stoga je idealna aktivacija u trajanju od 8h dnevno u terminu od 14-22 kad se očekuje najveći broj prolaznika različitih navika.

Kako bi kampanja bila maksimalno učinkovita preporučuje se trajanje od minimalno 14 dana kako bi zahvatili čim veći broj impresija, a kako je riječ o događanju očekuje se velika fluktuacija prolaznika na adventskim lokacijama što znači da neće uvijek iste osobe vidjeti vašu kampanju.

Iskoristite interaktivnost

Vrijeme je darivanja. Zašto ne biste i vi darovali svoje vjerne kupce i pokazali im da brinete o njima?

Sigurno ćete ostati u sjećanju jer darivanje izmamljuje osmijeh na lice svakome i emocije se tada preslikavaju i na vaš brend.

S Hodajućim reklamama vaša poruka kreće se među ljudima, iskoristite to uz interaktivnost naših promotora kako bi ispričali priču o vašem brendu i stupite u interakciju s prolaznicima. Iskoristite i podjelu letaka za potpuni efekt.

Prilagodite komunikaciju i pojačajte kreativu

Prilagodba komunikacije odnosi se na dvije glavne stvari: poruku i jezik. Iako je cilj promocije brand awareness, božićna kreativa za vrijeme adventa privući će zasigurno više pažnje od klasičnih brand awareness poruka. Preslikajte emocije svoga brenda i na vizualnu poruku kojom ćete zasjati na Adventu. Igrajte na emocije.

Poruku koju će gledati prolaznici, neće ju gledati u žurbi, niti u stresu. Prolaznici su opušteni i sporije hodaju tijekom Adventa i time je vrijeme gledanja poruke duže. Ovo je idealan trenutak da svoju kreativu približite u potpunosti.

Nadalje, dio posjetitelja Adventa čine i stranci pa ako su dio vaše ciljane skupine pripremite dio poruku na način koji je razumljiv i njima (primjerice dvojezični letci) kako bi se maksimalno iskoristio potencijal Adventa za sve skupine.

Broj promotora

Za brand awareness kampanje preporučuje se minimalno 4 promotora po lokaciji iz 2 razloga: kretanjem zajedno postiže se maksimalna vidljivost i uočljivost promocije za vrijeme najveće posjećenosti, a u praznijim terminima kad su ljudi šire raspoređeni podjelom promotora u parove postiže se veći doseg u istom vremenskom periodu.

Za idealnu brand awareness kampanju optimalan broj promotora je 8.

Iskoristite dostupnost Hodajućih reklama u cijeloj Hrvatskoj za Advent i aktivaciju velike nacionalne brand awareness kampanje.

Osigurajte vidljivost na svim površinama.