Vanjsko oglašavanje jedan je od najstarijih, ali i najučunkovitijih načina oglašavanja, te je jedini tradicionalni oblik oglašavanja koji bilježi porast i danas. O učinkovitosti vanjskog oglašavanja dovoljno govori kako ljudi provode i do 70% budnog vremena izvan svojih domova , a pritom izvan kuće 33% više obraćaju pažnju na oglašavanje, a 28% su veće šanse da će odmah poduzeti neku radnju. Danas su te brojke još bolje jer nedavna istraživanja pokazuju kako je pandemije dovela do porasta primjećivanja vanjskih oglasa za 45%, a 68% ljudi slaže se da previše vremena provode pred ekranima te sve više izlaze iz domova.

Kad je riječ o ugostiteljskim objektima, istraživanja iz prakse također pokazuju jasne prednosti vanjskog oglašavanja, pa tako 39% prolaznika koji uoče ugostiteljski objekt putem vanjskog oglašavanja posjeti taj lokal. Postavlja se dakle pitanje kako najbolje iskoristiti vanjsko oglašavanje u svrhu privlačenja gostiju?

Oglašavanje u krugu objekta

Vanjsko oglašavanje treba biti lokalno i pozicionirano u blizini samog objekta. Razlog tome je što se prolaznike na taj način zahvaća u posljednoj točki odluke. Većina odluka o kupnji, pa tako i o posjećivanju ugostiteljskih objekata donosi se ”u hodu”, što znači da dobro pozicionirano vanjsko oglašavanje može izravno potaknuti obližnje prolaznika da svrate u lokal kako bi utažili potrebu za hranom ili pićem. Hodajuće reklame pritom su izvrstan izbor zbog mogućnosti pokrivanja cijele rute u blizini ugostiteljskog objekta i prilagođavanja s obzirom na broj prolaznika.