Vanjsko oglašavanje jedan je od najstarijih, ali i najučunkovitijih načina oglašavanja, te je jedini tradicionalni oblik oglašavanja koji bilježi porast i danas. O učinkovitosti vanjskog oglašavanja dovoljno govori kako ljudi provode i do 70% budnog vremena izvan svojih domova , a pritom izvan kuće 33% više obraćaju pažnju na oglašavanje, a 28% su veće šanse da će odmah poduzeti neku radnju. Danas su te brojke još bolje jer nedavna istraživanja pokazuju kako je pandemije dovela do porasta primjećivanja vanjskih oglasa za 45%, a 68% ljudi slaže se da previše vremena provode pred ekranima te sve više izlaze iz domova.

Kad je riječ o ugostiteljskim objektima, istraživanja iz prakse također pokazuju jasne prednosti vanjskog oglašavanja, pa tako 39% prolaznika koji uoče ugostiteljski objekt putem vanjskog oglašavanja posjeti taj lokal. Postavlja se dakle pitanje kako najbolje iskoristiti vanjsko oglašavanje u svrhu privlačenja gostiju?

Oglašavanje u krugu objekta

Vanjsko oglašavanje treba biti lokalno i pozicionirano u blizini samog objekta. Razlog tome je što se prolaznike na taj način zahvaća u posljednoj točki odluke. Većina odluka o kupnji, pa tako i o posjećivanju ugostiteljskih objekata donosi se ”u hodu”, što znači da dobro pozicionirano vanjsko oglašavanje može izravno potaknuti obližnje prolaznika da svrate u lokal kako bi utažili potrebu za hranom ili pićem. Hodajuće reklame pritom su izvrstan izbor zbog mogućnosti pokrivanja cijele rute u blizini ugostiteljskog objekta i prilagođavanja s obzirom na broj prolaznika.

Direkcijsko oglašavanje

Još jedan oblik oglašavanja koji se nastavlja na lokalno oglašavanje je i direkcijsko oglašavanje, odnosno izravno davanje uputa za dolazak do objekta. Ovo je posebice korisno za objekte koji su pozicionirani na malo manje pristupačnim lokacijama, ali generalno gledano direkcijsko oglašavanje povećava prodaju za 32%. Na klasičnim billboardima to može biti jednostavan natpis ”skrenite lijevo za 50m”, ali hodajuće reklame zbog svoje interaktivnosti omogućavaju pružanje detaljnih uputa prolaznicima s bilo koje lokacije.

Dijelite vouchere

Osim same vidljivosti, goste je potrebno privući i ponudom, a najlakši način kako navesti nekoga da isproba uslugu je ponuditi nešto po akcijskoj cijeni ili sniženo. Iako i klasični letci s ponudom jela mogu djelovati privlačno i potaknut prolaznike da nešto isprobaju, voucheri će postići znatno veći efekt i omogućit će i izravno praćenje rezultata kampanje. Za primjer dobrog korištenja vouchera, pročitajte više o našoj kampanji za Egoist bar.