Stiglo je proljeće, a sve više ljudi odlučuje se na kratkotrajne izlete dolaskom ljepšeg vremena. Štoviše, udio Europljana koji žele putovati tijekom proljeća 2021. porastao je za 20% u usporedbi s istraživanjem iz studenoga 2020. Postoji nekoliko glavnih prednosti zbog kojih se ljudi odlučuju na putovanja u proljeće, a koje bi trebale biti fokus vaše marketinške komunikacije za privlačenje novih gostiju.

Manje gužve

Ne zovu se bez razloga putovanja – odmori. Većini gostiju prilikom putovanja izrazito je važno da se odmaknu od gradske gužve i da uhvate svoj mali dio mira. Tako nešto rijetko kad će u potpunosti uspjeti pronaći u ljetnim mjesecima, kad uživanje na plaži i duži godišnji odmori bez misli o poslu kompenziraju nedostatak fizičkog mira.

Ali proljeće je specifično jer je još uvijek predsezonski period, pa je znatno manja koncentracija posjetitelja, a priroda se taman budi i stvara prekrasne krajolike, naročito unutar Hrvatske. Naglasite mir i prirodne ljepote krajolika i privucite goste željne proljetne relaksacije.

Ugodne temperature

Hrvatski gradovi bogati su kulturnim znamenitostima, a bogata povijest ostavila je iza sebe dvorce, tvrđave i različite sakralne objekte vrijedne posjeta. Ipak, jesen i zima malo su prekišoviti i hladni za posjete najznačajnijim gradovima, a ljeto je ipak prevruće i pogodnije je za uživanje na brojnim hrvatskim plažama. Stoga je proljeće idealno vrijeme za promoviranje gradskih sadržaja koji možda ostaju zanemareni u drugim, atraktivnijim periodima.

Aktivni odmor

Proljeće je vrijeme buđenja, kako za prirodu, tako i za ljude. Nakon otapanja nepovoljnog snijega i leda, idealno je vrijeme za aktivno provođenje odmora u prirodi. Pješačke staze, bicikliranje, planinarenje, rafting ili kajakarenje izrazito su popularni oblici provoda za sve one koji odmor ipak rađe provedu u pokretu i koji samo čekaju izbaciti višak energije nakupljen tijekom zime.

Ovu skupinu najlakše je uhvatiti u popularnim hrvatskim parkovima u kojima često provode vikende u šetnji ili bicikliranju, za što su idealan izbor Hodajuće reklame koje su prisutne u svim najvećim parkovima kao jedan od rijetkih medija oglašavanja.

Akcijske cijene

Još jedan od glavnih razloga zbog kojeg se ljudi odlučuju na proljetna putovanja su i niže cijene. Predsezona s manjim gužvama i potražnjom nosi i niže cijene i brojne akcijske ponude koje će gosti rado iskoristiti.

Krakotrajni izleti često su prilika za eksperimentiranje i posjete potpuno novim destinacijama stoga je upravo dobar popust često razlog koji presudi prilikom odabira lokacije. Idealno je vrijeme sada oglasiti svoje akcijske ponude i privući domaće turiste koji praktički samo traže izliku za putovanje.