Prema posljednjim podacima preko 60% ljudi nosi naočale. Samim time, ciljana skupina prilikom oglašavanja izrazito je široka. S jedne strane to znači kako je brand awareness kampanju moguće aktivirati na najfrekventnijim lokacijama (ili događanjima) uz sigurnost kako će preko 60% ljudi iskazati interes jer se radi o nečemu što im je od važnosti u svakodnevnom životu. Ipak, kupci najbolje reagiraju na targetirane oglase, a ponekad želite istaknuti samo dio ponude, stoga je jedan od faktora uspjeha vanjskog oglašavanja često pravilno zahvaćanje ciljnih skupina.

Starija populacija

Zbog starale dalekovidnosti proporcija nošenja naočala u starijoj dobi raste s prosječnih 60% na preko 80%. Pravilan izbor vidnih pomagala jedan je od ključnih faktora kvalitete života u starijoj dobi, stoga će starija populacija iskazati visoku uključenost s kampanjom.

U Hrvatskoj starije stanovništvo često živi u starim gradskim jezgrama, posjećuju tržnice češće od mlađeg dijela populacije, a više koriste i javni prijevoz. Stoga je oglađavanje u centru grada, naročito u blizini ruta javnog prijevoza te na tržnicama idealan način zahvaćanja ove populacije. Zbog slabijeg vida i manjeg strpljenja za čitanje, interaktivnost Hodajućih reklama izrazito je pogodna za predstavljanje ponude, a najbolje ih je privući besplatnim pregledama ili visokim popustima zbog slabije financijske situacije.

Djeca

Djeca su specifična target skupina jer zahtijevaju posebne proizvode, stopa nošenja naočala je niska, ali je izrazito važno na vrijeme prepoznati poteškoće s vidom jer se od rane dobi mogu i ispraviti redovitim nošenjem vidnih pomagala. Upravo zato roditelji će biti motivirani za besplatne preglede i bilo kakve akcije koje uključuju djecu, a targetiranje je moguće u blizini vrtića i osnovnih škola u jutarnjim satima, ili u parkovima u popodnevnim satima.

Mlađi odrasli

Mlađi odrasli skupina su koja za vidno pomagalo češće od ostalih skupina odabire leće, stoga su idealna target skupina za sve ponude koje uključuju leće i opremu za njih. Prevalencija poteškoća s vidom u mlađoj dobi posljednjih godina je u porastu stoga je sve važnije oglašavati ovoj skupini koja još uvijek formira lojalnost određenom brendu. Atraktivni popusti, loyalty programi i zanimljiva događanja privući će ovu skupinu, a oglašavati je najbolje na studentskim lokacijama i u poslovnim zonama te uz glavne prometnice.

Na koji god način i oblik oglašavanja se odlučili, Hodajuće reklame izvrstan su izbor zbog mogućnosti izravnog prilaženja željenoj ciljnoj skupini i interaktivnog predstavljanja ponude ovisno o prolazniku, dok izrazito visoka vidljvost osigurava stupanje u interakciju.