S obzirom na visoku razgranatost optika, unatoč mogućim preferencijama dio kupaca zasigurno će se odlučiti za najbližu opciju, a ako su optike izjednačene po ostalim karakteristikama, prednost će zasigurno dobiti ona bliža. Posebice to vrijedi kod starije populacije koja zbog svoje smanjene mobilnosti često nije u mogućnosti odlaziti na udaljene lokacije i birati optimalne ponude.

Upravo zato je lokalno oglašavanje u krugu poslovnice izrazito važno za pridobivanje stalnih kupaca koji će vjerojatno biti najvjerniji kupci upravo zbog lokacijske blizine. Osim toga, oglašavanje u krugu poslovnice može zahvatiti kupce u posljednjoj točki odluke prije kupnje, ili ih zbog lokacijske blizine izravno usmjeriti u poslovnicu da obave kupnju.

Pokazalo se kako 39% prolaznika uoči vanjsko oglašavanje s direkcijskim uputama do obližnje poslovnice, 20% ih odmah posjeti navedenu poslovnicu, a 74% njih odmah obavi i kupovinu u posjećenoj trgovini. Efekt lokalnog oglašavanja vidi se i na prodaji pa poslovnice najbliže vanjskom oglašavanju bilježe porast prodaje od 11%.

COVID-19 pandemija dodatno je povećala važnost oglašavanja u krugu poslovnica jer je putovanje postalo lokalnije. Uz porast rada od kuće i sigurnosne brige, 40% ljudi više pješači, a 27% više biciklira te je čak 71% zainteresirano za šetnje po kvartu. Uz to, poslovnice koje su prethodno posjećivali u blizini posla više nisu na pogodnim relacijama pa mnogo kupaca sad otkriva nove poslovnice bliže vlastitom domu za brojne potrebe.

Hodajuće reklame nude potpunu fleksibilnost oglašavanja te zahvaćaju najbolje rute u krugu poslovnice i u realnom vremenu se prilagođavaju frekvenciji prolaznika. Ne morate ovisiti o dostupnim lokacijama za zakup, iskoristite sve prednosti lokalnog oglašavanja i ostvarite izravne rezultate.