Bliži nam se vrijeme darivanja, a darovi se planiraju kroz cijeli prosinac. Pritom kupci često traže inspiraciju svuda oko sebe pri čemu vanjsko oglašavanje može igrati veliku ulogu u poticanju namjere kupnje i kao izvor dodatne inspiracije. Prilika je to i za optike. Iako ne postoji razvikan trend kupovanja naočala za Božić, svi znamo da mogu biti itekako dobar poklon, a baš u komunikaciji može biti ključ za poticanje kupaca da se odluče na taj korak. Donosimo najbolje savjete za adventsku komunikaciju ponude optika putem Hodajućih reklama.

Budite prisutni

Kao što smo rekli, naočale nisu prva stvar koja ljudima padne na pamet prilikom razmišljanja o božićnim poklonima i češće su prve stvari na umu neki tradicionalniji pokloni poput odjeće, parfema ili elektronike i kućanskih aparata. Ali samim prisustvom na Adventu, najvećem događanju u ovom dijelu godine, potaknut ćete na tisuće ljudi svaki sat na razmišljanje o novoj vrsti poklona ovog Božića.

Prilagodite komunikaciju

Optike možda nisu prva destinacija za božićni poklon baš zato što kupci nisu svjesni svih mogućnosti za savršene božićne poklone koje mogu tamo pronaći. Naglasite ponudu naočala za ekran kao idealan poklon za sve koji provode previše vremena pred ekranima ili naočale za čitanje kao najbolji izbor kad ne znamo koju knjigu pokloniti strastvenom čitaču. Ne zaboravite da je adventsko vrijeme idealna prilika i za promociju skijaških naočala! Ukratko, predstavite ponudu na atraktivan način koji će privući kupce i pokazati im da i optike mogu biti izvor savršenih poklona.

Poklon kartice

Za kraj ćemo se usmjeriti na treću prepreku kod kupovine naočala za poklon – ljudi često nisu sigurni hoće li poklon uopće odgovarati osobi koja ga prima! Stoga vrijeme Adventa iskoristite kao idealnu priliku za uvođenje poklon kartica ako nisu već dio vašeg stalnog asortimana i na taj način omogućite veću fleksibilnost svojim kupcima.

Kroz kombinaciju ovih strategija i oglašavanje na premium lokacijama ovog Adventa, zasigurno ćete povećati prodaju!