U večernjim satima, klasični plakati često znaju imati smanjenu vidljivost zbog čega se javlja potreba za osvjetljenjem kako bi plakat zadržao uočljivost. Naročito je to važno u zimsko vrijeme kad su dani kraći te kampanje često prelaze u večernje sate.

Osvjetljenje je od posebne važnosti za vrijeme Adventa, događanja koje privlači brojne posjetitelje upravo u kasnim popodnevnim i večernjim satima, zbog čega je za povećanu uočljivost neophodno koristiti dodatnu rasvjetu.

Dark Mode hodajućih reklama postiže se pomoću LED traka, najučinkovitije rasvjetne tehnologije danas. LED tehnologija vodootporna je, a funkcionira na temperaturama od -30°C do +80°C te su komponente otporne na prašinu i vibracije, čime je to idealan izbor za hladne adventske dane i za količinu kretanje od strane promotora. Traka je postavljena cijelom dužinom reklamne konstrukcije što pruža ujednačen efekt osvjetljenja i vizualno istakne plakat.

Uz to što je gotovo neophodan u večernjim satima, Dark Mode povećava vidljivost i u odnosu na klasičnu reklamu, pa tako podaci pokazuju da se prodaja može udvostručiti kad se na klasičnu reklamu doda pozadinsko osvjetljenje. Dark Mode kod hodajućih reklama posebno je učinkovit jer nisu pozicionirane u razini ulične rasvjete kao brojni billboardi, već se kreću među ljudima čime dodatno dobivaju na uočljivosti.