Osim međunarodnih putovanja, trend lokalnih putovanja nastavit će se nakon pozitivnih iskustava mnogih prošle godine, pa gotovo dvije trećine ispitanika u velikom istraživanju TripAdvisora planira i barem dva lokalna, kratkoročna putovanja. Ovi putnici manje su skloni rezervacijama unaprijed, pa su izrazito pogodna skupina za zahvaćanje oglašavanjem u bilo kojem periodu godine.

Također, ova putovanja obično nisu toliko vezana za ljetni period kao dugotrajni odmori i međunarodna putovanja. U proljeće ljepše vrijeme pogoduje većoj frekvenciji kratkotrajnih izleta, stoga je idealno vrijeme za oglašavanje. Gdje pritom oglašavati?

Parkovi

Stiglo nam je toplije vrijeme, a to neupitno znači više ljudi u parkovima. To pokazuju i Google trendovi, koji pokazuju trend od 42% više kretanja u parkovima već u posljednjem tjednu veljače, a brojka kontinuirano raste.

Odakle toliki porast? Osim očitog razloga u toplijem vremenu, dodatan razlog je i to što je sama pandemija dovela do veće tendencije provođenja vremena vani, odnosno na zraku, pa tako 69% ljudi sada više cijeni vanjsku okolinu, 40% više pješači, 71% iskazuje interes za šetnje po kvartu i gradu, a 58% za provođenje vremena u parkovima, što je uočeno i u periodu jeseni.