Osim međunarodnih putovanja, trend lokalnih putovanja nastavit će se nakon pozitivnih iskustava mnogih prošle godine, pa gotovo dvije trećine ispitanika u velikom istraživanju TripAdvisora planira i barem dva lokalna, kratkoročna putovanja. Ovi putnici manje su skloni rezervacijama unaprijed, pa su izrazito pogodna skupina za zahvaćanje oglašavanjem u bilo kojem periodu godine.

Također, ova putovanja obično nisu toliko vezana za ljetni period kao dugotrajni odmori i međunarodna putovanja. U proljeće ljepše vrijeme pogoduje većoj frekvenciji kratkotrajnih izleta, stoga je idealno vrijeme za oglašavanje. Gdje pritom oglašavati?

Parkovi

Stiglo nam je toplije vrijeme, a to neupitno znači više ljudi u parkovima. To pokazuju i Google trendovi, koji pokazuju trend od 42% više kretanja u parkovima već u posljednjem tjednu veljače, a brojka kontinuirano raste.

Odakle toliki porast? Osim očitog razloga u toplijem vremenu, dodatan razlog je i to što je sama pandemija dovela do veće tendencije provođenja vremena vani, odnosno na zraku, pa tako 69% ljudi sada više cijeni vanjsku okolinu, 40% više pješači, 71% iskazuje interes za šetnje po kvartu i gradu, a 58% za provođenje vremena u parkovima, što je uočeno i u periodu jeseni.

Stoga je proljeće idealan period za zahvaćanje ljudi u parkovima, gdje ćete ujedno zahvatiti i obitelji s djecom koje čine 38% svih turista u Hrvatskoj, a još veći udio kad je riječ o domaćim turistima.

Prednost parkova je što nema mnogo oglasnih površina, a ljudi su tamo uglavnom u opuštenom stanju, stoga bolje primaju oglašivačke poruke, a i bolje ih uočavaju jer nema toliko šumova i konkurencije.

Pritom ne možete pogriješiti oglašavanjem u najvećim zagrebačkim parkovima, ali i u uvijek frekventnom centru Zagreba jer stanovnici Zagreba čine 65% svih putnika na višednevnim privatnim putovanjima unutar Hrvatske. O popularnosti zagrebačkih parkova dovoljno je reći kako Google trendovi za Zagreb pokazuju više nego dvostruki porast kretanja u odnosu na parkove diljem Hrvatske, odnosno porast od čak 87%!

Hodajuće reklame

S obzirom na generalno slabu dostupnost oglasnih površina u parkovima, Hodajuće reklame pružaju savršeno rješenje zbog dostupnosti na bilo kojoj lokaciji u Hrvatskoj! Pokrenite kampanju istovremeno u najvećim zagrebačkim parkovima i zahvatite visok broj potencijalnih posjetitelja Vaše destinacije. Osim izrazito visoke vidljivosti i činjenice da će Vaše oglašavanje biti gotovo pa jedino u cijelom parku, Hodajuće reklame pružaju i razinu interaktivnosti jedinstvenu za vanjske medije oglašavanja koja omogućuje predstavljanje ponude ili dijeljenje letaka i vouchera.

Iskoristite proljetnu priliku i oglašavajte pametno.