Iako je još davne 1994. godine izumljen QR kod, njegov potencijal u vanjskom oglašavanju sada dolazi do potpunog izražaja. Tehnologija s kojom se očitava i samo korisničko iskustvo očitavanja je nedavno postalo puno jednostavnije.

Jedan zanimljiv podatak iz 2022. godine je da je došlo do naglog porasta u skeniranju QR kodova. Točnije, broj skenova se učetverostručio u odnosu na godinu prije (QRTiger, 2022). Ovo je vrlo vjerojatno jer je skeniranje sve pristupačnije i većina mobitela sada automatski kamerom skenira kod bez potrebe za dodatnim aplikacijama. Prije su se morale instalirati aplikacije poput QR scannera kako bi se pristupilo tim sadržajima.

Potencijal QR kodova ogroman je u vanjskom oglašavanju jer se mogu postaviti na plakate, letke ili digitalne reklame i tako dodati sadržaj bilo kojoj kampanji, a naši klijenti koji su se odlučili na taj potez imali su samo pozitivne rezultate.

Također, putem QR kodova je moguće i lakše praćenje rezultata same kampanje, odnosno može se pratiti direktan broj pristupa na landing page ili aplikaciju.