Hodajuće reklame interaktivan su medij koji uz visoku vidljivost omogućava i izravan kontakt s potencijalnim kupcima. Ta interaktivnost može imati brojne primjene i obogatiti kampanju dodatnim funkcionalnostima koji mogu imati izravne prodajne učinke. U nastavku donosimo nekoliko primjera dobre prakse korištenja interaktivnog potencijala Hodajućih reklama.

Direkcijsko oglašavanje

Vjerujemo da ste do sada imali priliku vidjeti billboarde s natpisima poput ”500 m ispred” ili različitim strelicama s namjerom davanja uputa za dolazak do određenog objekta. Takav pristup naziva se direkcijsko oglašavanje, a povećava prodaju za čak 32%, čime ima izvrstan izravan efekt. Ipak, od spomenutih natpisa ipak je učinkovitije interaktivno direkcijsko oglašavanje, pri čemu naši promotori mogu izravno objasniti kako doći do određenog objekta, a lokacijska pitanja upravo su najčešće postavljena našim promotorima.

Programi vjernosti

Preuzmite aplikaciju ili izradite karticu, bodovi se sakupljaju samo za određeni potrošeni iznos, mogu se iskoristiti kad se prijeđe određeni prag, mogu se zamijeniti za nagrade, za popuste… Malo previše informacija za običan plakat? Itekako. Loyalty programi sve su popularniji, ali uz sve više njih na tržištu kupce treba privući atraktivnim pogodnostima i jednostavnošću korištenja. Interaktivnost Hodajućih reklama osigurava visoku vidljivost uz nenatrpan vizual, a istovremeno i sve potrebne informacije, objašnjavanje ili vođenje kroz postupak izrade loyalty programa.