Bliže se lokalni izbori, a kampanje su već u punom jeku. Jedan od ključnih medija pritom je za postizanje vidljivosti vanjsko oglašavanje. Kao idealan medij vanjskog oglašavanja za političko oglašavanje ističu se i Hodajuće reklame uz niz prednosti nad ostalim medijima vanjskog oglašavanja.

Prednosti vanjskog oglašavanja

Postoji niz prednosti vanjskog oglašavanja za političke kampanje. Vanjsko oglašavanje ne može se preskočiti ili blokirati – ono je sveprisutno za većinu populacije koja 70% budnog vremena provodi izvan svojih domova. Pritom, najviše doseže upravo one skupine koje su najmotiviraniji glasači – od 25-34 godine, visokoobrazovani i zaposleni. Vanjsko oglašavanje povećava i učinkovitost digitalnih kampanja i potiče 66% prolaznika na pretragu na mobilnim uređajima.

Uz sve navedene prednosti, Hodajuće reklame imaju dodatne specifičnosti kojima se ističu nad ostalim vanjskim medijima.

Lokacijska fleksibilnost

Aktivirajte kampanju bilo gdje, bilo kad. Ciljajte studentske zone, tržnice, najprometnija središta, poslovne zone, ili bilo koju drugu lokaciju na kojoj je veća vjerojatnost da ćete zahvatiti svoju ciljnu skupinu i birače koji gravitiraju Vama.

Interaktivnost

Hodajuće reklame jedini su vanjski medij koji pruža mnogo više od samo slogana na plakatu. Naši promotori mogu dijeliti letke ili promotivne materijale, a mogu biti educirani i za predstavljanje programa ili isticanje bitnih stavki prolaznicima. Na taj način, osim same vidljivosti dodatno se povećava svijest o kandidatu i moguće je formirati mnogo pozitivnije mišljenje.

Kontaktirajte nas za ponudu i hodajte s nama ”korak” ispred konkurencije.