Stiglo nam je toplije vrijeme, a to neupitno znači više ljudi u parkovima. Ako ne vjerujete nama, vjerujte svemoćnom Google-u, koji pokazuje trend od 42% više kretanja u parkovima već u posljednjem tjednu veljače, a u Zagrebu sa svojim brojnim popularnim parkovima, ta brojka je čak 87%!

Odakle toliki porast? Osim očitog razloga u toplijem vremenu, dodatan razlog je i to što je sama pandemija dovela do veće tendencije provođenja vremena vani, odnosno na zraku, pa tako 69% ljudi sada više cijeni vanjsku okolinu, 40% više pješači, 71% iskazuje interes za šetnje po kvartu i gradu, a 58% za provođenje vremena u parkovima.

Zašto uopće oglašavati u parkovima?

Ne znamo za vas, ali mi nismo često u parkovima primijetili ljude koji su pod stresom i u žurbi. OK, osim možda trkača, ali njih valjda stalno nešto goni. Mi ipak u skladu s imenom preferiramo hodanje. Bilo kako bilo, posjetitelji parka su u opuštenom stanju i njihova kretnja je sporija nego uobičajeno. Otvoreniji su za interakciju i puno bolje prihvaćaju oglašivačke poruke. Čak će i trkači i biciklisti zastati ako je riječ o kampanji koja ih zanima, ili barem u prolazu ugrabiti letak od naših promotora.

Uz to, u parkovima ne postoji ili postoji jako malo oglasnih površina i posjetitelji ne očekuju reklamne poruke. Faktor iznenađenja u značajnoj mjeri povećava vidljivost hodajuće reklame. S obzirom na broj posjetitelja i svim prednostima, riječ je o pravim ekskluzivnim lokacijama za oglašavanje – koje možete jednostavno zahvatiti Hodajućim reklamama! Gdje točno onda oglašavati?

Jarun

Jarun je naročito vikendom popularna destinacija za sve ljubitelje prirode, sportskih aktivnosti poput trčanja ili bicikliranja, kao i za obitelji s djecom i starije. Idealna lokacija za ugodnu šetnju, a samim time i za oglašavanje svim navedenim sku