Stiglo nam je proljeće i toplije vrijeme te se očekuje konačno povećanje prometa i smanjenje negativnog utjecaja toga što su otvorene samo terase. Mijenjaju se navike, ljudi su sve više vani, a sve više njih rado će se zaputiti na terasu nekog obližnjeg cafe bara, ali dolaskom proljeća mijenjaju se i preferencije. Stoga je sad idealan trenutak za privlačenje posjetitelja novitetima u ponudi.

Prirodni sokovi

Proljeće je idealno vrijeme za svojevrsnu ”detoksikaciju” nakon duge zime i teške hrane, pa se mnogo gostiju često u ovo vrijeme okreće osvježavajućim napitcima poput prirodnih sokova. Ove godine sve više raste i podrška lokalnim proizvođačima pa će gostima biti drago popiti nešto sa svježim voćem, naročito ako dolazi iz lokalnih izvora.

Prirodni sokovi ujedno su idealan artikal za promoviranje u proljetnom periodu zbog prirodnih motiva koji prevladavaju u proljeće, a naročito u parkovima koji bilježe sve veći porast u kretanju stanovništva te su stoga idealna lokacija za proljetno oglašavanje. Hodajuće reklame dostupne su u svim najvećim parkovima i idealan medij za oglašavanje ovakvih ponuda zbog svoje vidljivosti i interaktivnosti.

Međunarodne kave

Sjećate li se Dalgona ludnice prošlog ožujka? Novi međunarodni okusi uvijek imaju potencijal potaknuti goste da isprobaju nešto novo, naročito ako je riječ o inovativnim napitcima. Sve više raste i trend specialty kava koje puninom okusa privlače goste, a za toplije vrijeme idealne su i ledene kave.

Veganski specijaliteti

Proljeće mnogo ljudi asocira sa zdravom prehranom, naročito sa svježim povrćem i laganijim obrocima. S obzirom na to, stiglo je idealno vrijeme za promoviranje veganskih specijaliteta, naročito jer ovaj pokret doživljaja sve veću popularnost. Privucite goste atraktivnim jelima prilagođenim buđenju prirode.

Sladoled

Pojava sunca i toplijeg vremena znači još jednu stvar – sladoled. Za sve goste željne osvježenja pripremite specijalne nove okuse, kombinacije ili dodatke i pružite gostima idealno gurmansko osvježenje za proljetno zatopljenje.

Ukratko, proljeće je idealno vrijeme za inovacije u ponudi. Ako tražite idealan način za istaknuti se u konkurenciji, sad je prava prilika. Za sve vaše potrebe, Hodajuće reklame su medij koji možete izvrsno iskoristiti za predstavljanje noviteta. Krećite se u krugu svog lokala ili na najfrekventnijim proljetnim mjestima poput parkova i privucite nove goste prikladnom ponudom. Interaktivnost naših promotora neka vam pomogne u tome kroz dijeljenje letaka ili davanja direkcijskih uputa.