Bliži nam se Black Friday globalna shopping ludnica koja se već odavno proširila i na Hrvatsku, pa tako za Black Friday Hrvati potroše godišnje preko 700.000.000 kuna. Riječ je o jednom od najvećih promotivnih perioda u godini koji obično označava i početak kupovine božićnih poklona za veliku većinu kupaca, a koji se često inspiriraju kroz OOH oglašavanje pa u nastavku donosimo najbolje lokacije za aktivaciju kampanje za ovogodišnji Black Friday.

Centar grada

Prosječni kupac za Black Friday ima između 15 i 34 godine, živi u urbanoj sredini i iznadprosječnih je primanja. Prema podacima s dosadašnjih kampanja putem Hodajućih reklama, takva populacija velik je dio prolaznika u centrima većih gradova – urbanim lokacijama koje su često središte zbivanja u dnevnom periodu. Ujedno je riječ o lokacijama s najvećom frekvencijom prolaznika čime se osigurava maksimalan doseg promocije što je izrazito važno kod kratkotrajnih akcija poput Black Friday-a.

Mostovi i auto zone

Targetiranje najvećih prometnica u urbanim sredinama, a posebice zagrebačkih mostova za vrijeme jutarnjih i popodnevnih gužvi, zahvaćate izrazito visoku stopu zaposlenih i mobilnih kupaca za koje postoji visoka vjerojatnost da će sudjelovati u Black Friday kupovini. Riječ je o kupcima koji će u pravilu potrošiti najveće iznose za vrijeme ovog promotivnog perioda.

Blizina trgovačkih centara

Zahvatite kupce u posljednjoj točki odluke! Aktivirajte kampanju u neposrednoj blizini trgovačkih centara i zahvatite kupce koji već posjećuju trgovine s namjerom kupnje te ih privucite atraktivnim popustima i ponudama i potaknite da posjete upravo vašu trgovinu.