Sezona nam se bliži, a neovisno o tome u kojoj mjeri će ispuniti očekivanja jedno je sigurno – ulice najpopularnijih hrvatskih destinacija bit će punije nego u bilo kojem drugom periodu godine.

Idealna je stoga prilika za oglašavanje sadržaja povećanom broju prolaznika. Stoga u nastavku donosimo Premium lokacije na kojima će vaša kampanja ovog ljeta zasigurno uspjeti. Pritom se nećemo usmjeriti na najveće gradove poput Splita ili Zadra u kojima će Vaša kampanja zasigurno imati izvrsne rezultate u bilo koje doba godine, nego na ”bisere Jadrana”, najcjenjenije lokacije na našoj obali koje su idealne za premium ljetne kampanje.

Hvar

Najsunčaniji otok u Hrvatskoj svake godine je privlačna lokacija i najposjećeniji hrvatski otok. Nema razloga da tako ne bude i ove godine, a posebno privlači publiku veće platežne moći što ga čini izvrsnom lokacijom za oglašavanje.

Rovinj

Rovinj, jedan od najfotogeničnijih gradića Mediterana, se u posljednje vrijeme izjednačio s Dubrovnikom po broju noćenja, te postao jedna od hrvatskih najpopularnijih lokacija. Ovaj šarmantni gradić pruža sve što turistima treba od odmora, a stara gradska jezgra još jednom će privući brojne šetače ovog ljeta.

Opatija

Ovaj biser Kvarnera poznat je po svojoj dugoj šetnici koja je kao stvorena za Hodajuće reklame. Još jedna premium lokacija koja će zasigurno privući goste više klase i omogućiti vam uspješnu promociju.

Bol na Braču

Kad stranci pretražuju hrvatske plaže nerijetko je Zlatni rat koji se nalaze upravo na Braču jedna od prvih na koju naiđu i koja ih očara svojim specifičnim izgledom i prekrasnim krajolikom. Veliki kapacitet ove plaže i svjetska popularnost čine ovu lokaciju savršenom za bilo koju promociju.