Ušli smo u Veliki tjedan i Uskrs nam kuca na vrata. Za razliku od prošlogodišnjeg Uskrsa provedenog u lockdownu, ove godine ipak se nešto lakše diše što se očituje i u ponašanju potrošača. Stoga je nešto veći broj, točnije 83% onih koji planiraju napraviti tradicionalni uskrsni doručak ili ručak. Vidljiv je i daljnji porast podrške lokalnom pa će se više kupovati u malim prodavaonicama i na tržnicama. Iako, i dalje dvije trećine kupaca planira kupovati upravo u supermarketima.

Što se tiče potrošnje, s obzirom na to da se očekuju veća obiteljska okupljanja ove godine, više će ljudi potrošiti između 400 i 500 kuna, dok je prošle godine bilo više onih koji su trošili 300 do 400 kuna. Taj iznos većinom se potroši upravo u uskrsnom tjednu, za koji se troši oko 15 posto više nego u običnim tjednima tijekom godine.

Stoga je upravo sad idealan trenutak za oglašavanje proizvoda koji se tradicionalno nalaze u uskrsnoj košarici poput jaja, šunke ili pince, ali i ostalih uskrsnih popusta koji će zasigurno privući pažnju većeg broja potrošača koji će posjećivati trgovine u uskrsnom tjednu.

Hodajuće reklame pružaju vam mogućnost hitne aktivacije kampanje u izrazito kratkom roku, stoga su izvrstan način za ”last minute” privlačenje kupaca i podizanje kampanje na novu razinu. Iskoristite toplije vrijeme, otvorene terase i povećano kretanje u parkovima kako bi učinkovitom outdoor promocijom zahvatili kupce upravo sada u periodu najveće potrošnje, u posljednjim točkama odluke prije kupnje.