Mjesec ljubavi
Veljača je mjesec ljubavi, koja se često izražava kroz male znakove pažnje. Povodom Valentinova, na tisuće parova diljem Hrvatske birat će savršen poklon za svoje najdraže osobe, a inspiraciju potražiti svuda oko sebe.
![jatrgovac-foto (5)](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2024/01/jatrgovac-foto-5.jpg)
Ciljana publika
Putem premium ruta dođite do publike u kratkome roku i osigurajte visoku vidljivost oglasa.
![konzum-naslovnica](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2023/12/konzum-naslovnica.jpg)
![image00028 (1) (1)](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2024/01/image00028-1-1.jpg)
Povećanje svijesti
Valentinovo je vrijeme kada ljudi aktivno traže posebne poklone i iskustva za svoje voljene. Hodajuće reklame pomažu povećati svijest o proizvodima ili uslugama.
Giveaway kampanje
Sampling proizvoda, odnosno dijeljenje besplatnih uzoraka proizvoda potencijalnim kupcima, ima niz prednosti koje pridonose uspješnoj marketinškoj strategiji.
Velika prednost je što zajedno s Hodajućim reklamama postoji dvostruki efekt kampanje. Osim vrlo visoke vidljivosti i povećanja svijesti o brendu, potrošačima je odmah dostupan i proizvod za isprobavanje.
![valen1](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2024/01/valen1.jpg)
![lljeto-pik-jarun-1](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2024/01/lljeto-pik-jarun-1.jpg)
Povećanje prodaje
Vanjsko oglašavanje može potaknuti impulzivnu kupnju. Ako potrošači vide primamljivu reklamu dok su u pokretu ili blizu mjesta kupnje, to može povećati vjerojatnost da će se odlučiti za kupnju.
Budite prepoznatljivi
U konačnici, vanjsko oglašavanje za Valentinovo može biti korisno sredstvo za privlačenje pažnje potrošača,
stvaranje emocionalne veze s publikom te povećanje prodaje i prepoznatljivosti branda uoči ovog posebnog datuma.
![IMG-20230407-WA0022](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2024/01/IMG-20230407-WA0022.jpg)