Mjesec ljubavi
Veljača je mjesec ljubavi, koja se često izražava kroz male znakove pažnje. Povodom Valentinova, na tisuće parova diljem Hrvatske birat će savršen poklon za svoje najdraže osobe, a inspiraciju potražiti svuda oko sebe.
Ciljana publika
Putem premium ruta dođite do publike u kratkome roku i osigurajte visoku vidljivost oglasa.
Povećanje svijesti
Valentinovo je vrijeme kada ljudi aktivno traže posebne poklone i iskustva za svoje voljene. Hodajuće reklame pomažu povećati svijest o proizvodima ili uslugama.
Giveaway kampanje
Sampling proizvoda, odnosno dijeljenje besplatnih uzoraka proizvoda potencijalnim kupcima, ima niz prednosti koje pridonose uspješnoj marketinškoj strategiji.
Velika prednost je što zajedno s Hodajućim reklamama postoji dvostruki efekt kampanje. Osim vrlo visoke vidljivosti i povećanja svijesti o brendu, potrošačima je odmah dostupan i proizvod za isprobavanje.
Povećanje prodaje
Vanjsko oglašavanje može potaknuti impulzivnu kupnju. Ako potrošači vide primamljivu reklamu dok su u pokretu ili blizu mjesta kupnje, to može povećati vjerojatnost da će se odlučiti za kupnju.
Budite prepoznatljivi
U konačnici, vanjsko oglašavanje za Valentinovo može biti korisno sredstvo za privlačenje pažnje potrošača,
stvaranje emocionalne veze s publikom te povećanje prodaje i prepoznatljivosti branda uoči ovog posebnog datuma.