Mjesec ljubavi

Veljača je mjesec ljubavi, koja se često izražava kroz male znakove pažnje. Povodom Valentinova, na tisuće parova diljem Hrvatske birat će savršen poklon za svoje najdraže osobe, a inspiraciju potražiti svuda oko sebe.

Ciljana publika

Putem premium ruta dođite do publike u kratkome roku i osigurajte visoku vidljivost oglasa.

Povećanje svijesti

Valentinovo je vrijeme kada ljudi aktivno traže posebne poklone i iskustva za svoje voljene. Hodajuće reklame pomažu povećati svijest o proizvodima ili uslugama.

Giveaway kampanje

Sampling proizvoda, odnosno dijeljenje besplatnih uzoraka proizvoda potencijalnim kupcima, ima niz prednosti koje pridonose uspješnoj marketinškoj strategiji.

Velika prednost je što zajedno s Hodajućim reklamama postoji dvostruki efekt kampanje. Osim vrlo visoke vidljivosti i povećanja svijesti o brendu, potrošačima je odmah dostupan i proizvod za isprobavanje.

Povećanje prodaje

Vanjsko oglašavanje može potaknuti impulzivnu kupnju. Ako potrošači vide primamljivu reklamu dok su u pokretu ili blizu mjesta kupnje, to može povećati vjerojatnost da će se odlučiti za kupnju.

Budite prepoznatljivi

U konačnici, vanjsko oglašavanje za Valentinovo može biti korisno sredstvo za privlačenje pažnje potrošača,
stvaranje emocionalne veze s publikom te povećanje prodaje i prepoznatljivosti branda uoči ovog posebnog datuma.