Black Friday

Budite dio najveće shopping ludnice!

Hrvati za Black Friday potroše preko 700.000.000 kuna.

43%

43% Kupaca u dobi od 16-34 planira kupovinu za Black Friday

GLOBAL

76%

76% Osoba koje obavljaju kupovinu za vrijeme Black Fridaya uočava OOH oglašavanje

OOHTODAY

54%

OOH oglašavanje dovodi do porasta online pretraživanja od 54%

CLEARCHANNEL

Oglašavajte urbanoj publici

Profil prosječnog Black Friday kupca:

  • 15-34 godine
  • Urbana sredina

  • Iznadprosječnih primanja

  • Usmjereni na kvalitetu

70% urbanih kupaca koji su čuli za Black Friday slažu se kako je to idealno vrijeme za kupovinu božićnih poklona po niskim cijenama.

Premium urbane lokacije

Zagreb – Trg bana Jelačića

Split – Marmontova

Rijeka – Korzo

Osijek – Korzo

Djelujte lokalno

Oglašavajte po ciljanim kvartovima u kojima ste zastupljeni i izravno privucite kupce u poslovnice.

Zagreb – Zapad (Črnomerec, Trešnjevka, Špansko, Prečko, Jarun)

Zagreb – Istok
(Dubrava, Maksimir, Kvatrić)

Zagreb – Jug
(Novi Zagreb – istok i zapad)

Zagreb – Centar

PRAVI TRENUTAK

Potaknite neodlučne

Iako velik udio kupaca planira obaviti kupovinu za Black Friday, gotovo polovina njih nije sigurna za što točno žele iskoristiti velike popuste. Potaknite ih oglašavanjem putem Hodajućih reklama u posljednjoj točki odluke.

Cijela Hrvatska u jednom kliku.

Ne propustite priliku zahvatiti sve gradove u kojima ste zastupljeni. Lokalno oglašavanje može podignuti prodaju za dodatnih 8%.

MEDIACOM

Dark Mode

Povećajte vidljivost kampanje do 30% u večernjim satima.*

BUDITE ONLINE

Cyber Monday

Uz Black Friday, 65% urbane populacije čulo je i za Cyber Monday te planira online kupnju u tom periodu.

PRIVUCITE KUPCE ONLINE

Hodajuće reklame mogu povećati vjerojatnost klika na mobilno oglašavanje za 48% te povećati online pretraživanja za 46% i angažman na društvenim mrežama za 31%.

GLOBAL; BROADSIGN

Mjerite svaki pogled.

Pomoću integrirane kamere i specijalnog softwarea, potpuno anonimno
mjerite broj impresija svoje kampanje.

GoPro Video Highlights

Izravno provjerite reakcije prolaznika i najbolje trenutke kampanje uz video highlightse u 4K rezoluciji.

PAKETI

Provjerite pakete za Black Friday i zatražite svoju ponudu!

Dostupni gradovi:

Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Zadar, Sl Brod, Pula, Karlovac, Sisak, Dubrovnik, Varaždin, Šibenik, Velika Gorica, Vinkovci, Čakovec, Samobor

Paketi

Back to Black

Neka Vaša akcija bude najvidljivija u gradu.

  • x4 hodajućih reklama

  • 4h/dan

  • Ukupno 7 dana

  • Maksimalno 1 grad

  • Maksimalno dvije mikrolokacije po gradu

  • Procjena broja impresija: 84.000*

Cijena po reklami: 2.700,00 kn + PDV -10%

Cijena po reklami: 2.430,00 kn + PDV

Supersale

Oglašavanje koje je nemoguće ne primijetiti.

  • x8 hodajućih reklama

  • 4h/dan

  • Ukupno 7 dana

  • Maksimalno 2 grada

  • Maksimalno dvije mikrolokacije po gradu

  • Procjena broja impresija: 168.000*

Cijena po reklami: 2.500,00 kn + PDV -10%

Cijena po reklami: 2.250,00 kn + PDV

Stampedo

Samo za najhrabrije!

  • x16 hodajuće reklame

  • 4h/dan

  • Ukupno 7 dana

  • Maksimalno 4 grada

  • Maksimalno dvije mikrolokacije po gradu

  • Procjena broja impresija: 336.000*

Cijena po reklami: 2.300,00 kn + PDV -10%

Cijena po reklami: 2.070,00 kn + PDV

*Procjena broja impresija ovisi o odabranom gradu.

Na upit su dostupni i ostali gradovi koji nisu navedeni uz prilagodbu cjenika.

Black Friday Case Study