Jučer je službeno najavljena i tema ovogodišnjeg Adventa u Zagrebu uz više informacija o programu.

U nastavku donosimo sve najvažnije informacije za sve koji planiraju oglašavanje na najvećem zimskom događanju u Hrvatskoj.

Lokacije kućica

Kako je bilo prethodno najavljeno, Adventske kućice bit će na pet gradskih lokacija: Trgu bana Jelačića, Europskom trgu, Bogovićevoj i Gajevoj ulici te na Strossmayerovom šetalištu.

Popis lokacija sužen je u odnosu na prethodne godine, ali to znači da će većina posjetitelja biti upravo na navedenoj ruti što znači da je posjetitelje ove godine lakše zahvatiti oglašavanjem nego prije, te se povećava vjerojatnost da će vidjeti vašu reklamu u svakom trenutku.

Zrinjevac

Iako ove godine ostaje bez kućica, Zrinjevac će i dalje biti popularna lokacija ovog Adventa, barem svaki vikend kad su tamo planirani brojni koncerti.

Točnije, održat će se koncert svaki petak, subotu i nedjelju za vrijeme trajanja Adventa, što znači da možete iskoristiti top termin na tri navedena dana i oglašavanjem na Adventu zahvatiti velik broj posjetitelja na jednom mjestu u kratkom roku.

S obzirom na to da su izvođači poznati, Zrinjevac može poslužiti i kao izvrsna lokacija za preciznije targetiranje s obzirom na očekivanu publiku na svakom od koncerata.

Novi programi

Najavljeno je i čak 6 novih programa ovog Adventa: Advent u LADU, zatim Christmas Garden u Akademiji likovnih umjetnosti (ALU), Adventovo na Katarincu, Zagreb Jingle Mingles u suradnji sa zagrebačkim ugostiteljima, Advent u Prolazu Matice hrvatskih obrtnika u suradnji s našim obrtnicima te Advent u zagrebačkim hotelima.

Većina novih programa nalazi se također u centru čime će se frekvencija prolaznika još više povećati, a svaka kampanja imati još veći doseg.

Uz to, baš kao i koncerti na Zrinjevcu, novi programi omogućavaju usklađivanje kampanja s programom zbog preciznijeg targetiranja.

Advent za djecu

Tema ovogodišnjeg Adventa su igračke, stoga će zasigurno biti izrazito popularan među roditeljima i djecom koji će unatoč izostanku klizališta imati mnogo drugih atraktivnih lokacija za posjetiti.

Kako bi targetirali roditelje s djecom, savjetujemo aktivaciju kampanje kod tunela Grič gdje će se održavati predstave kazališta Gavella, kao i na platou Gradec gdje će građani moći sami ukrašavati borove.

Osim toga, kroz aplikaciju proširene stvarnosti na 10 lokacija u Zagrebu djeca će moći uživati u virtualnim igračkama, stoga je aktivacija kampanje na navedenim lokacijama siguran način dolaženja do potencijalne publike.

Treba li OOH oglašavanje ovoga Adventa?

Apsolutno!

Advent ove godine vraća veliki dio svojega sjaja kojeg je imao prethodnih godina i očekuje se vrlo visoka frekvencija prolaznika.

Ne zaboravite da je Advent idealan za oglašavanje i jer su prolaznici u opuštenom stanju i skloniji prihvaćati poruke.

Iskoristite i prednosti podjele besplatnih uzoraka proizvoda koje nude Hodajuće reklame ovoga Adventa! Neka vaš brand zasja u punome sjaju!