Popularni brend proizvoda za njegu muškaraca Axe pokrenuo je veliku nagradnu igru s bogatim nagradama, a glavna nagrada bila je Ultra Europe Yacht Package koji uključuje tjedan dana putovanja jahtom za 2 osobe, dvije Ultra Europe VIP trodnevne ulaznice i dvije Ultra Europe destinacijske ulaznice s partijima na Braču, Hvaru i Visu.

Samim time, nagradna igra bila je usmjerena u prvom redu mlađoj publici, a sudjelovanje se ostvarivalo kupnjom 2 Axe proizvoda i prijavom putem weba (ili SMS-a) uz unošenje broja računa.

Na temelju pozitivnih iskustava s drugim brendom (Dove) pod krovnom grupacijom Unilever za aktivacije slične ovoj, pri kraju perioda nagradne igre aktivirana je međunarodna kampanja putem Hodajućih reklama kako bi se povećao broj prijava.

Kampanja je aktivirana u posljednjem tjednu nagradne igre u Zagrebu, Osijeku, Ljubljani, Mariboru, Sarajevu i Mostaru. Fleksibilnost medija pokazala se odličnom za ciljanu skupinu jer su odabrane lokacije poput kampusa i studentskih centara gdje je publika u pravilu mlađe dobi.

S obzirom na to da su promotori u Hodajućim reklamama prvenstveno studenti, komunikacija s ciljanom skupinom bila je olakšana, te su prolaznici u svim gradovima rado ulazili u interakciju s promotorima koji su im mogli predstaviti detalje o nagradnoj igri.

U sklopu kampanje dijeljeni su letci koji su ujedno sadržavali QR kod putem kojeg je moguće sudjelovati u nagradnoj igri jer izravno vodi na odgovarajuću web lokaciju, što je povećalo broj konverzija.

Konačni rezultati kampanje bili su izrazito pozitivni uz dvoznamenkasti postotni porast prijava u svim zahvaćenim gradovima u odnosu na tjedan prije kampanje.