Kad su u pitanju ljudski resursi, na online oglase će većinom nailaziti ljudi koji su u aktivnoj potrazi za poslom, čime se gubi velik bazen kandidata, primjerice oni koji su možda voljni promijeniti posao zbog boljih uvjeta. Također, online poslovni oglasnici često nisu najbolji za oglase u manjim sredinama, jer mogu biti zatrpani oglasima velikih urbanih središta poput Zagreba i ne mogu se istaknuti u masi.

Zbog ovih razloga, vanjsko oglašavanje ističe se kao veliki potencijal za privlačenje nove radne snage. Kaufland se odlučio za Hodajuće reklame kako bi proširili bazu kandidata i postigli veću vidljivost za svoje otvorene pozicije.

Hodajuće reklame postale su idealna solucija za Kaufland

Prilikom otvorenja novih poslovnica, uoči samog otvorenja aktiviraju se lokalne kampanje u gradu u kojem se poslovnica otvara, ali i u najbližim većim sredinama kako bi se maksimalno povećala vidljivost otvorenih radnih mjesta. Na taj način u periodu priprema za otvorenja može se izravno doći do lokalne radne snage.

Promocije su se pokazale učinkovitima za nove poslovnice, ali i za poslove u logistici koja je smještena u Jastrebarskom, pri čemu je promocija zahvatila i Karlovac i Samobor kao gradove s velikim bazenom potencijalnih kandidata.

Interaktivnost kampanja značajno doprinosi konverzijama

Prednost kampanja za ljudske resurse putem Hodajućih reklama je i interaktivnost, pa zainteresirani prolaznici na licu mjesta mogu dobiti sve informacije o poslu, uvjetima i načinu prijave, što značajno povećava razine konverzije.

Uz to se za vrijeme promocije dijele letci s QR kodom putem kojeg zainteresirani prolaznici mogu posjetiti web stranicu za više informacija i prijava, što s obzirom na trend češćeg skeniranja QR kodova zasigurno pridonosi stopi konverzija.

Naša suradnja s Kauflandom za nova radna mjesta traje već gotovo godinu dana, a dovela je do značajnog povećanja broja prijava zbog čega traje i dalje, u svim dijelovima Hrvatske.