Ljeto je, svi su na plaži i traže osvježenje ili okrjepu. Idealan je trenutak za sampling proizvoda jer vaš proizvod donosite opuštenoj publici koja će rado isprobati nove proizvode i gotovo sigurno pozitivno reagirati. Naročito ako je riječ o proizvodu koji će odmah ponuditi kupačima osvježenje koje im treba.

U Hodajućim reklamama pritom smo se pobrinuli za mogućnost distribuiranja svih najprivlačnijih uzoraka za ljetne mjesece, uključujući i sladolede ili hladne osvježavajuće napitke. Pritom se osigurava konstantna temperatura uzoraka pomoću prijenosnih hladnjaka.

Važno je biti optimalan

Isplanirajte optimalnu kampanju prema dosadašnjim najboljim praksama.

Kad je riječ o samplingu, dvije vrste plaža su posebno atraktivne. Prije svega to su najposjećenije plaže s visokom gustoćom kupača zbog mogućnosti podjele izrazito velike količine uzoraka u kratkom roku te zbog veće stope izmjene kupača na takvim plažama. Drugi tip plaža su izolirane plaže na kojima kupači nemaju lagan pristup većini sadržaja pa je sampling izvrstan način za obogatiti njihov boravak na plaži i postići još pozitivnije reakcije.

Zato u nastavku donosimo top plaže za sampling proizvoda ovog ljeta.

Najpopularnije plaže

Idemo na bačvice! Ne samo zbog picigina, nego i zbog samplinga jer je riječ o zasigurno jednoj od najpopularnijih hrvatskih plaža s izrazito visokim kapacitetom. Omiljena lokacija ne samo turista, nego i mještana, riječ je o plaži s izrazito visokom cirkulacijom prolaznika i kupača koja uvijek ima izrazito visoku gustoću kupača u odnosu na površinu. Sve to čini ju savršenom lokacijom za učinkovit sampling.

Treći najveći obalni grad možda je poznatiji po svojoj gradskoj jezgri, ali se ističe i po plažama Kolovare i Borik. Iako su obje plaže izrazito frekventne i pogodne za sampling, prednost ćemo dati plaži Kolovare koja je pristupačnija i nalazi se bliže gradskoj jezgri i kolodvoru, zbog čega je i cirkulacija posjetitelja nešto veća.

Gradska plaža u Crikvenici duga je 800 metara i ljeti je jedno od omiljenih odredišta za domaće turiste. Samim time, frekvencija kupača na ovoj plaži konstantno je visoka, a za sampling populacija domaćih turista ima i dodatnu prednost, naročito ako se lansira novi proizvod. Upravo domaći turisti su oni koji će najvjerojatnije kupovati vaš proizvod nakon ljeta pa zahvaćanjem ove populacije možete postići veću dugoročnu stopu konverzija putem samplinga.

Izolirane plaže

Zasigurno jedna od najpopularnijih i najljepših plaža u Hrvatskoj, Zlatni rat je već svjetski poznat po svom specifičnom obliku, bijelom pijesku i kristalno čistom moru. Ova plaža ujedno ima i poprilično visok kapacitet, ali za sampling je najveća prednost izoliranost od ostalih sadržaja. Kupači se na ovoj plaži u pravilu prepuštaju uživanju te nisu skloni napuštati ju kako bi išli do trgovine, pa će pozitivno reagirati na sampling i priliku da besplatno dobiju neki proizvod koji bi mogao obogatiti njihov boravak.

Osim što je poprilično udaljena od najbližeg naselja, Sakarun je dodatno izoliran samim time što se nalazi na otoku. Upravo zbog toga, kupačima je u pravilu za vrijeme boravka dostupno manje sadržaja, a manje su izloženi i ostalim oblicima oglašavanja kojih na otocima ima znatno manje. Zbog toga će sampling kampanja biti posebno učinkovita i zadržati pažnju brojnih kupača na ovoj prekrasnoj plaži.

Plaža Divna smještena je pored istoimenog kampa, a privlači brojne kupače s cijelog Pelješca. Ipak, do nje nije jednostavno doći. Uz to što je smještena na Pelješcu koji je manje pristupačan od ostatka obale, ova plaža nalazi se čak 10 kilometara od prvog većeg mjesta – Trpnja. Sve to čini ju idealnom lokacijom za sampling na kojoj možete pružiti dodatne sadržaje posjetiteljima kampa i ostalim kupačima, i izazvati pozitivne reakcije.

Naša preporuka

Sampling na izoliranim plažama, naročito ako ujedno imaju visok kapacitet, može biti izrazito moćan alat. Ipak, posjetitelji takvih plaža u pravilu odsjedaju u obližnjim urbanim središtima ili ostalim mjestima. Stoga je za dodatnu promociju proizvoda poželjna kombinacija s kampanjama u centru najbližih naseljenih mjesta, na najfrekventnijim pješačkim lokacijama poput šetnica i trgova – naročito u večernjim satima. Na taj način, dodatno ćete izložiti posjetitelje vašem proizvodu i zahvatiti širu populaciju u odnosu na promociju isključivo na plažama te dodatno potaknuti konverzije.