Donosimo nekoliko savjeta kako lokalnim oglašavanjem privući više kupaca.

1 Distribucija letaka

Neposredna interakcija s promotorom je velika prednost koju možete iskoristiti. Letak može biti vrlo učinkovit okidač nakon viđene reklame za detaljniju provjeru akcije/ponude. Velika je šteta ne iskoristiti distribuciju letka jer se time povećava učinkovitost kampanje. QR kod je također jedna od opcija na letku koji se može skenirati i time odmah korisnika odvesti na detalje o ponudi ili na kupnju.

2 Jasna poruka

Poruka hodajuće reklame mora biti kratka i jasna. Nemojte ulaziti u široke detalje jer prolaznici obično nemaju previše vremena gledati u hodajuću reklamu. Neka vizualni dizajn također bude čist i jasan. Ponekad je dobro izazvati i određene emocije kod prolaznika kako bi pažnju duže zadržali na poruci.

3 Rute za ciljanu populaciju

Birajte one ulice i rute gdje je frekventnost vrlo visoka i koje se nalaze u neposrednoj blizini. Ako se radi o poslovanju isključivo za jednu ciljanu skupinu, iskoristite maksimalno mediji i nemojte ići preširoko. Frekventnost određenih ruta je najbitniji faktor, ali mikr