Black Friday
Budite dio najveće shopping ludnice!
Hrvati za Black Friday potroše preko 700.000.000 kuna.

43% Kupaca u dobi od 16-34 planira kupovinu za Black Friday
GLOBAL
76% Osoba koje obavljaju kupovinu za vrijeme Black Fridaya uočava OOH oglašavanje
OOHTODAY
OOH oglašavanje dovodi do porasta online pretraživanja od 54%
CLEARCHANNEL
Oglašavajte urbanoj publici
Profil prosječnog Black Friday kupca:
70% urbanih kupaca koji su čuli za Black Friday slažu se kako je to idealno vrijeme za kupovinu božićnih poklona po niskim cijenama.
Premium urbane lokacije

Zagreb – Trg bana Jelačića

Split – Marmontova

Rijeka – Korzo

Osijek – Korzo
Djelujte lokalno
Oglašavajte po ciljanim kvartovima u kojima ste zastupljeni i izravno privucite kupce u poslovnice.
Zagreb – Zapad (Črnomerec, Trešnjevka, Špansko, Prečko, Jarun)
Zagreb – Istok
(Dubrava, Maksimir, Kvatrić)
Zagreb – Jug
(Novi Zagreb – istok i zapad)
Zagreb – Centar
PRAVI TRENUTAK
Potaknite neodlučne
Iako velik udio kupaca planira obaviti kupovinu za Black Friday, gotovo polovina njih nije sigurna za što točno žele iskoristiti velike popuste. Potaknite ih oglašavanjem putem Hodajućih reklama u posljednjoj točki odluke.


Cijela Hrvatska u jednom kliku.
Ne propustite priliku zahvatiti sve gradove u kojima ste zastupljeni. Lokalno oglašavanje može podignuti prodaju za dodatnih 8%.
MEDIACOM
Dark Mode
Povećajte vidljivost kampanje do 30% u večernjim satima.*


BUDITE ONLINE
Cyber Monday
Uz Black Friday, 65% urbane populacije čulo je i za Cyber Monday te planira online kupnju u tom periodu.
PRIVUCITE KUPCE ONLINE
Hodajuće reklame mogu povećati vjerojatnost klika na mobilno oglašavanje za 48% te povećati online pretraživanja za 46% i angažman na društvenim mrežama za 31%.
GLOBAL; BROADSIGN
Mjerite svaki pogled.
Pomoću integrirane kamere i specijalnog softwarea, potpuno anonimno
mjerite broj impresija svoje kampanje.

GoPro Video Highlights
Izravno provjerite reakcije prolaznika i najbolje trenutke kampanje uz video highlightse u 4K rezoluciji.

PAKETI
Provjerite pakete za Black Friday i zatražite svoju ponudu!
Dostupni gradovi:
Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Zadar, Sl Brod, Pula, Karlovac, Sisak, Dubrovnik, Varaždin, Šibenik, Velika Gorica, Vinkovci, Čakovec, Samobor
Paketi
*Procjena broja impresija ovisi o odabranom gradu.
Na upit su dostupni i ostali gradovi koji nisu navedeni uz prilagodbu cjenika.
Black Friday Case Study
Kaufland ponovno zapošljava
Kaufland, jedan od vodećih trgovačkih poduzeća na europskom tržištu,
41. Večernjakova biciklijada
Svi sportaši su se ovog vikenda sastali na 41.
Mana otvorila poslovnice na novim lokacijama
Mana, popularna trgovina odjećom za cijelu obitelj, nastavlja svoje
Axe te vodi na Ultru
Popularni brend muške kozmetike, Axe, ovog je ljeta odlučio
Imperial Spirit – prvi festival koktela u Hrvatskoj
Hotel Kvarner će ovog vikenda postati pozornica prvog festivala
Dm otvorio poslovnicu na Trešnjevci
Dm-drogerie markt otvorio je vrata preuređene poslovnice na Trešnjevci. Kao