Kuponi i voucheri su jedan od najpoznatijih oblika privlačenja novih gostiju. Jednostavni su za izvedbu i ne zahtijevaju pretjeranu pripremu. Učinkovito su se zadržali na tržištu kao način poticanja kupnje već preko 130 godina, stoga moraju biti učinkoviti, zar ne?

Istraživanja potkrepljuju to i danas, pri čemu 67% gostiju kupon može potaknuti na posjetu nekom drugom objektu kojeg inače ne posjećuju. Ipak, kvalitetna primjena vouchera nije u potpunosti jednostavna, a uz pažljivo planiranje, rezultati mogu biti još bolji.

Za što koristiti vouchere?

Pokušajte definirati strategiju koja ide dalje od samo privlačenja novih gostiju. Primjerice, možda Vam je promet slabiji između utorka i četvrtka, ili ste prazniji za vrijeme doručka, u odnosu na ručak i večeru. Kreirajte posebne vouchere koji vrijede samo za pojedine dane, ili samo za pojedine periode, odnosno obroke u danu i na taj način privucite posjetitelje u periodima kad je obično manja gužva.

Kad je riječ o proizvodima za koje možete koristiti vouchere, jedan od najboljih savjeta je svakako izraditi kupon za najbolji proizvod koji imate, ili barem najbolji omjer cijene i kvalitete. Na taj način u određenoj mjeri smanjuje se jedan od najvećih problema vouchera, a to su lovci na popuste koji će posjetiti objekt jednom s popustom i više nikad. Privucite ih da postanu stalni gosti uz najatraktivnije proizvode.

Dočekivanje gostiju s voucherima

Osoblje je svakako potrebno dobro pripremiti za dolazak gostiju s voucherima i pokušati iskoristiti priliku za ”upselling”. Educirajte osoblje da svakom gostu ponude i neke dodatne sadržaje van samog kupona kako bi maksimalno iskoristili povećan promet i vratili dobit koju dijelom gubite davanjem popusta.

Jedna od najčešćih greški koja će zasigurno odbiti goste da ponovno posjete lokal je biti potpuno nespreman za nagli porast broja gostiju s voucherima. Ako ne osigurate dovoljno osoblja pa su gosti primorani dugo čekati, ili osoblje nije dobro obučeno za davanje popusta putem donesenih vouchera, gosti će možda biti razočarani iskustvom i dobiti negativan utisak prema vašem restoranu.

Skriveni troškovi

Naravno, što je bolja ponuda, više gostiju ćete privući, ali jednako tako ona će biti manje profitabilna po narudžbi. Kad se pojavio ”boom” dijeljenja vouchera, mnogi ugostitelji doživljavali su gubitke jer nisu mogli održivo pružati promotivne ponude.

Rješenje za ovo je kombinacija vouchera i loyalty kartica, koje su izrazito učinkovit način zadržavanja gostiju. Vouchere koristite limitirano, ograničite njihovu količinu, dane i periode kad se mogu koristiti, a goste zadržite loyalty programima kroz koje možete davati manje, održive popuste kroz duže vremenske periode kako bi se gosti rado vraćali.

Kako distribuirati vouchere

Važna stavka na koju je uvijek potrebno obratiti pozornost je kako distribuirati vouchere? Možda mislite kako su digitalni voucheri najisplativija solucija jer su najjeftiniji za izradu, a kupci su ionako većinom na mobilnim uređajima? Ali ipak nije baš posve tako.

Veliki pad u korištenju vouchera koji je došao nakon ”booma” tijekom prošle ekonomske krize, dogodio se zbog pretjeranog zasićenja. Kupcima su inboxi bili bombardirani različitim ponudama, a bili su obasipani i kroz brojne oglase, stoga su postali demotivirani za korištenje vouchera generalno.

Iz tog razloga, trenutno je jedna od najboljih solucija podjela vouchera fizički, u krugu objekta. Za tu svrhu, idealne su Hodajuće reklame, koje uz fleksibilne rute kretanja mogu zahvatiti najfrekventnije lokacije upravo u krugu lokala. Visoka vidljivost privući će pažnju prolaznika, a jedinstvena mogućnost interaktivnosti omogućava podjelu vouchera i detaljno predstavljanje promotivne ponude po potrebi. Uz to, Hodajuće reklame su vremenski fleksibilan medij pa se voucheri mogu dijeliti u periodima kad se mogu i iskoristiti, primjerice samo za vrijeme doručka ili ručka.

Više klijenata već se uvjerilo u prednosti Hodajućih reklama za podjelu vouchera, a ostvareni su izvrsni rezultati.