Kuponi i voucheri su jedan od najpoznatijih oblika privlačenja novih gostiju. Jednostavni su za izvedbu i ne zahtijevaju pretjeranu pripremu. Učinkovito su se zadržali na tržištu kao način poticanja kupnje već preko 130 godina, stoga moraju biti učinkoviti, zar ne?

Istraživanja potkrepljuju to i danas, pri čemu 67% gostiju kupon može potaknuti na posjetu nekom drugom objektu kojeg inače ne posjećuju. Ipak, kvalitetna primjena vouchera nije u potpunosti jednostavna, a uz pažljivo planiranje, rezultati mogu biti još bolji.

Za što koristiti vouchere?

Pokušajte definirati strategiju koja ide dalje od samo privlačenja novih gostiju. Primjerice, možda Vam je promet slabiji između utorka i četvrtka, ili ste prazniji za vrijeme doručka, u odnosu na ručak i večeru. Kreirajte posebne vouchere koji vrijede samo za pojedine dane, ili samo za pojedine periode, odnosno obroke u danu i na taj način privucite posjetitelje u periodima kad je obično manja gužva.

Kad je riječ o proizvodima za koje možete koristiti vouchere, jedan od najboljih savjeta je svakako izraditi kupon za najbolji proizvod koji imate, ili barem najbolji omjer cijene i kvalitete. Na taj način u određenoj mjeri smanjuje se jedan od najvećih problema vouchera, a to su lovci na popuste koji će posjetiti objekt jednom s popustom i više nikad. Privucite ih da postanu stalni gosti uz najatraktivnije proizvode.

Dočekivanje gostiju s voucherima

Osoblje je svakako potrebno dobro pripremiti za dolazak gostiju s voucherima i pokušati iskoristiti priliku za ”upselling”. Educirajte osoblje da svakom gostu ponude i neke dodatne sadržaje van samog kupona kako bi maksimalno iskoristili povećan promet i vratili dobit koju dijelom gubite davanjem popusta.

Jedna od najčešćih greški koja će zasigurno odbiti goste da ponovno posjete lokal je biti potpuno nespreman za nagli porast broja gostiju s voucherima. Ako ne osigurate dovoljno osoblja pa su gosti primorani dugo čekati, ili osoblje nije dobro obučeno za davanje popusta putem donesenih vouchera, gosti će možda biti razočarani iskustvom i dobiti negativan utisak prema vašem restoranu.

Skriveni troškovi

Naravno, što je bolja ponuda, više gostiju ćete privući, ali je