Od 15. veljače epidemiološka slika Hrvatske konačno je postala dovoljno povoljna za prva opreznija popuštanja na koja su mnogi građani nestrpljivo čekali. Ipak, ni navedene mjere nisu u potpunosti zadovoljile potrebe ugostitelja, ali su možda naznaka boljih stvari u bližoj budućnosti, jer se prema nekim izvorima očekuje otvaranje terasa početkom ožujka.

Kad je riječ o fitness centrima, i tu su prisutna ograničenja broja istovremenih vježbača, ali upitno je koliko ona djeluju onemogućavajuće na djelovanje teretana kao što je to slučaj s kafićima. Riječ je često o velikim prostorima koji imaju i više nego dovoljno kapaciteta za dnevne poraste u korištenju. Ipak, manje teretane mogle bi biti pogođene i ovakvim mjerama, naročito s obzirom na povećani interes koji se očekuje.

Osim samih teretana i ugostiteljskih objekata, otvorene su i razne druge slobodne aktivnosti poput radionica i škola za strane jezike, čime se polako širi raspon aktivnosti u koje se ljudi mogu uključivati, a što će s dolaskom toplijeg vremena sigurno utjecati i na povećanje broja ljudi na ulici, o čemu smo već pisali.

Marketinške strategije za ugostitelje

Postavlja se pitanje – sad kad slijede otvaranja, kako to razglasiti? Potencijalni gosti trenutno su vjerojatno još uvijek pomalo zbunjeni jer velik dio ugostitelja još nije otvorio zbog neisplativosti, stoga je potrebno uložiti dodatan napor za privlačenjem gostiju koji su možda razvili naviku uzimanja kave na drugim mjestima.

Nadamo se da ste za vrijeme lockdown-a postepeno razvijali web prisutnost i strategiju za društvene mreže jer će to biti veliki pokretač za sve lojalne goste, ali ponovno otvaranje prilika je i za privlačenje novih mušterija! Atraktivnim promotivnim akcijama povodom otvorenja u kombinaciji s oglašavanjem koje pruža visok stupanj vidljivosti moguće je privući visok broj novih gostiju čiji se najdraži lokal možda još nije otvorio, ili ga ni nemaju. Iako je zbog dugog perioda bez poslovanja većini ugostitelja vjerojatno oglašavanje posljednje na listi prioriteta, upravo u periodima krize često je moguće postići najbolje rezultate. Kako i zašto iskoristiti vanjsko oglašavanje u ovu svrhu pogledajte u našem ranijem tekstu.

Marketinške strategije za teretane

Teretane su kroz lockdown propustile period s najviše potencijala za privlačenje novih korisnika – period novogodišnjih odluka. Ali dobra vijest je da je to u velikoj mjeri bilo onemogućeno i korisnicima. Upravo zato je period otvaranja taj u kojem će mnogi korisnici pohrliti u ponovno otvorene teretane i ostale sportske objekte.

Kao i u slučaju ugostitelja, kriza može biti izvrsna prilika za boljim relativnim pozicioniranjem na tržištu, a moment se može iskoristiti izvrsno. Ljudi nisu bili u mogućnosti kvalitetno vježbati već mjesecima, naročito zbog niskih temperatura, koje su još dovoljno niske da privlače ljude na unutarnje aktivnosti. Svi žele nadoknaditi i propuštene novogodišnje odluke i konačno krenuti zdravije živjeti nakon mjeseci provedenih većinom u svojim domovima. Konačno, ljeto se sve više bliži, a optimistične prognoze znače i to da svi žele izgraditi tijelo za ljeto što je još jedan potencijalni izvor korisnika. Nakon prvog lockdowna, Gyms4You je primjerice iskoristio priliku i velikom kampanjom prikupio lojalne članove u svim gradovima u kojima su prisutni.

Kako god bilo, nadamo se da ovo otvaranje znači konačan put prema povratku u ”staro normalno”, a sigurni smo da ćemo uskoro viđati mnogo više aktivnosti svih dijelova našeg društva.