Večernjakova biciklijada i ispred škola
Povodom Večernjakove biciklijade, Hodajuće reklame provele su ciljanu kampanju na s naglaskom na promociju događaja među mladima i rekreativcima. Posebna aktivacija odvijala se ispred srednjih škola, gdje je zabilježena sjajna interakcija s učenicima – od spontanog fotografiranja do dijeljenja
41. Večernjakova biciklijada
Svi sportaši su se ovog vikenda sastali na 41. Biciklijadi u Samoboru koju je organizirao Večernji list. Večernjakova biciklijada startala je 3. lipnja na Trgu dr. Franje Tuđmana u
Mana otvorila poslovnice na novim lokacijama
Mana, popularna trgovina odjećom za cijelu obitelj, nastavlja svoje širenje. S preko 100 lokacija diljem Hrvatske, uključujući i otoke, Mana je otvorila nove poslovnice u Gospiću, Daruvaru, Ivanić Gradu,
Axe te vodi na Ultru
Popularni brend muške kozmetike, Axe, ovog je ljeta odlučio razveseliti kupce putovanjem na Ultra Europe u Splitu. Kupnjom bilo koja dva Axe proizvoda i slanjem SMS-a ili prijavom preko
Imperial Spirit – prvi festival koktela u Hrvatskoj
Hotel Kvarner će ovog vikenda postati pozornica prvog festivala koktela u Hrvatskoj – Imperial Spirits Festivala kojeg organizira Liburnia Hoteli. Imperial Spirits Festival nudi kušanje najzanimljivijih koktela koje spaja
Dm otvorio poslovnicu na Trešnjevci
Dm-drogerie markt otvorio je vrata preuređene poslovnice na Trešnjevci. Kao jedan od vodećih lanaca maloprodajnih trgovina u Hrvatskoj, dm je i ovoga puta pripremio iznenađenje za svoje kupce. Na sam
Plodine stigle u još tri grada
Plodine nastavljaju s otvorenjem novih poslovnica diljem Lijepe Naše, od krajnjeg sjevera i juga do istoka Hrvatske. Tri nove lokacije i jedna dodatna u Vinkovcima izvrstan su pokazatelj da
Hervis stigao u Sesvete
Popularna trgovina sportske opreme Hervis, predstavila je obnovljenu poslovnicu na istoku Grada Zagreba, u Shop Parku Sesvete. Rasprostranjena na gotovo 900m2, Hervis trgovina nudi široku paletu opreme, dodataka i
Pevex rođendani i akcije diljem Hrvatske
Pevex prodajni centri nastavljaju s proslavama rođendana i akcijama koje nude brojne pogodnosti. Hodajuće reklame su se pokazale kao idealan mediji za OOH aktivaciju u samim centrima gradova za