Večernjakova biciklijada i ispred škola
Povodom Večernjakove biciklijade, Hodajuće reklame provele su ciljanu kampanju na s naglaskom na promociju događaja među mladima i rekreativcima. Posebna aktivacija odvijala se ispred srednjih škola, gdje je zabilježena sjajna interakcija s učenicima – od spontanog fotografiranja do dijeljenja
Konzum u novoj kampanji oprema škole
Konzum je započeo kampanju Mali veliki talenti za nabavu opreme osnovnim i srednjim školama koja se koristi za svakodnevni rad. Zaštitno lice i ambasador je nogometaš Joško Gvardiol, a
Eurospin opet nagrađuje
Popularni trgovački lanac Eurospin ovog ljeta je odlučio ponovno razveseliti vjerne kupce povodom proslave trećeg rođendana i pokloniti motor Ducati Monster Plus u sklopu nagradne igre „U Eurospin svrati
Dm nastavlja s otvorenjima
Ni tijekom ljeta nema pauze za popularnu drogeriju dm koji nastavlja širenje i na kopnu i na moru. Na red su došli Opatija i Dugo Selo, a dm je
Studenac u šest gradova
Jedan od najvećih Hrvatskih trgovačkih lanaca, Studenac, krenuo je u ekspanziju na kontinentalnom dijelu zemlje. U mjesecu kolovozu otvorili su čak šest novih poslovnica u šest različitih gradova: Varaždinu,
Vasco Translator u Splitu
Vasco Translator je džepni prevoditelj koji prevodi govor, tekst i fotografije na čak 108 jezika. Ovaj inovativan proizvod izvrstan je za turiste koji borave u mjestima gdje se slabije
Plodine otvorene na tri nove lokacije
Plodine su jedan od najvećih lanaca supermarketa u regiji, a ekspanzija se nastavlja i ovog ljeta pri čemu su u kratkom vremenu čak tri nove poslovnice otvorile svoja vrata.
Nova Bolero sampling kampanja
Nakon velikog uspjeha prošle godine, i ove godine pokrenuta je velika sampling kampanja brenda Bolero. Bolero instant napitci su ukusan i zdraviji izbor, BEZ šećera, konzervansa i glutena, a
Predstavljena Green Cola
Na ulicama Splita prethodnih dana su se dijelili besplatni uzorci novog hit pića koje nosi naziv Green Cola. Green Cola je grčki proizvod s 0% šećera, 0% fosforne kiseline