Otvorene Plodine na otoku Visu
Plodine su otvorile svoja vrata u Ozlju, Bujama, Bilicama i na otoku Visu – Hodajuće reklame bile su dio svakog otvorenja! Otok Vis, poznat po prirodnim ljepotama, ujedno je i jedan od najudaljenijih otoka hrvatskog Jadrana. No, ono što
VIDEO: Kaufland proslavio otvorenje uz koncert Petra Graše
Kaufland trgovina otvorila je vrata u srcu Dalmacije, gradu Vodicama. Besplatan koncert sjajnog Petra Graše na vodičkoj rivi večer uoči svečanosti bio je izvrsna uvertira u otvorenje još jedne,
Jysk otvorio poslovnicu u Labinu
Trgovina namještajem Jysk otvorila je vrata u Labinu. Novootvorena poslovnica prati najnoviji koncept koji omogućuje kupcima još veću inspiraciju i bolje iskustvo kupovine. Popularni skandinavski brend odlučio je razveseliti
Večernji list u novom ruhu
Tiskano izdanje Večernjeg lista postalo je još bogatije i kvalitetnije. U vrijeme digitalizacije Večernji list odlučio se na redizajn kojim ide u korak s vremenom i pokazao da već
Dove slavi Dan očeva u Sloveniji
Dan očeva u Sloveniji se obilježava svake treće nedjelje u lipnju. Tim je povodom aktivirana Dove kampanja u Ljubljani kojoj je cilj bio istaknuti važnost očeva u obitelji. Umjesto
Eurospin daruje termo torbe
Eurospin je prošlog vikenda odlučio razveseliti kupce u Rijeci i Viškovu. Lanac poznat po povoljnim cijenama i akcijama te kvalitetnim proizvodima koji privlače veliki broj kupaca, ponovno daruje korisne
QR kod skeniranje u porastu!
Iako je još davne 1994. godine izumljen QR kod, njegov potencijal u vanjskom oglašavanju sada dolazi do potpunog izražaja. Tehnologija s kojom se očitava i samo korisničko iskustvo očitavanja
Pevex centri nastavljaju sa slavljem
Pevex prodajni centri ponovno slave rođendan uz brojne rođendanske pogodnosti. Nakon brojnih proslava i otvorenja diljem zemlje, na red su došli Makarska i Dubrovnik. Zbog visokog stupnja uočljivosti Hodajuće
Kaufland ponovno zapošljava
Kaufland, jedan od vodećih trgovačkih poduzeća na europskom tržištu, ponovno širi svoj tim. Kao i dosad, i ovoga puta odlučili su iskoristiti prednosti Hodajućih reklama. No, umjesto dosadašnjih serija