Hodajuće reklame na 65. godišnjici Večernjeg lista
Hodajuće Reklame pozvane su kao partneri od strane uglednog Večernjeg lista na proslavu njihove 65. godišnjice. Ovaj značajan događaj okupio je mnoštvo istaknutih gostiju i poslovnih partnera, slaveći dugogodišnji uspjeh ovog medija. Proslava 65. godišnjice Večernjeg lista bila je
Pevex slavi u Vukovaru
Pevex je u Vukovaru proslavio još jedan rođendan svog prodajnog centra, a kad Pevex slavi, svi dobivaju! Povodom rođendana, Pevex je za sve članove Pevex klupa pripremio visokih 15%
Studenac – Brand awareness kampanja
Studenac je trgovački lanac na Jadranu s preko 600 poslovnica u Hrvatskoj, stoga je u većini gradova uvijek ''iza kantuna''. Da to saznaju i turisti, Studenac se pobrinuo kroz
Prima na Vinkovačkim jesenima
Ove godine održane su tradicionalne, 56. Vinkovačke jeseni koje svake godine privuku velik broj posjetitelja u najstariji grad u Hrvatskoj. Samo u svečanom mimohodu ove godine sudjelovalo je 4.000 sudionike,
Kaufland organizirao koncert Nove generacije na Zrinjevcu
Svima je već dobro poznato kako Kaufland slavi 20 godina poslovanja u Hrvatskoj. Jednako tako, većina je čula i za njihovu veliku nagradnu igru u kojoj je glavna nagrada bila
Ola Ola Konzum i Morsovci zovu
Morski pas Zubo, kornjača Toni Kornjačoni i morski konjić Rosita su samo neki od plišanih likova pod nazivom Morsovci! Nakon mega-popularnih Zdravoljubaca i Zumića, Konzum je predstavio svoj najnoviji program
Velika ljetna akcija u Gyms4You!
U novoj kampanji popularnog lanca teretana Gyms4You koja je trajala do 31.8., svaki novi član svojim je upisom mogao iskoristiti akciju treniranja od 1 kn mjesečno. Kampanja se odvijala na
Jysk otvorio u novom Z centru
Zagrepčani su s iščekivanjem dočekali otvorenje novog Z centra u zapadnom dijelu grada, a u sklopu centra građani su dobili mnoštvo novih sadržaja i trgovina. Jedna od novootvorenih trgovina je
Dukat pokrenuo kampanju za Super smoothie!
Dukat je predstavio jedinstvene smoothieje sa sastojcima superhrane unutar asortimana b.Aktiv LGG smoothieja. Pokrenuta kampanja je za proizvod b.Aktiv LGG Super Smoothie (spirulina). Hodajuće reklame dijele proizvode i letke na