Afterwork na rooftopu uz Heineken®
U sklopu promocije lifestyle koncepta Afterwork by Heineken®, Heineken® je aktivirao kampanju putem Hodajućih reklamama kako bi generirao interes za događaj, uputio prolaznike na web stranicu Afterwork platforme i povećao broj skenova QR koda. Kampanja se odvijala u popodnevnim
Dm nastavlja s otvorenjima
Ni tijekom ljeta nema pauze za popularnu drogeriju dm koji nastavlja širenje i na kopnu i na moru. Na red su došli Opatija i Dugo Selo, a dm je
Studenac u šest gradova
Jedan od najvećih Hrvatskih trgovačkih lanaca, Studenac, krenuo je u ekspanziju na kontinentalnom dijelu zemlje. U mjesecu kolovozu otvorili su čak šest novih poslovnica u šest različitih gradova: Varaždinu,
Vasco Translator u Splitu
Vasco Translator je džepni prevoditelj koji prevodi govor, tekst i fotografije na čak 108 jezika. Ovaj inovativan proizvod izvrstan je za turiste koji borave u mjestima gdje se slabije
Plodine otvorene na tri nove lokacije
Plodine su jedan od najvećih lanaca supermarketa u regiji, a ekspanzija se nastavlja i ovog ljeta pri čemu su u kratkom vremenu čak tri nove poslovnice otvorile svoja vrata.
Nova Bolero sampling kampanja
Nakon velikog uspjeha prošle godine, i ove godine pokrenuta je velika sampling kampanja brenda Bolero. Bolero instant napitci su ukusan i zdraviji izbor, BEZ šećera, konzervansa i glutena, a
Predstavljena Green Cola
Na ulicama Splita prethodnih dana su se dijelili besplatni uzorci novog hit pića koje nosi naziv Green Cola. Green Cola je grčki proizvod s 0% šećera, 0% fosforne kiseline
Lado održao koncert u Puli
Ansambl narodnih plesova i pjesama Hrvatske LADO, s programom „Ladom po svijetu“, stigao je u Pulu. Kao dio manifestacije Pulsko kulturno ljeto održali su koncert u Malom rimskom kazalištu
Eurospin nagrađuje i nastavlja sa širenjem
Eurospin je postao jedan od vodećih lanaca u Hrvatskoj koji kupce privlači pametnom kupnjom kvalitetnih proizvoda po niskim cijenama. Predzadnjeg dana mjeseca lipnja otvorena je nova Eurospin poslovnica, a