Mesnice Ravlić – uvijek svježe!
Mesnice Ravlić, prepoznatljiv brend na domaćem tržištu, odlučile su dodatno proširiti svoju prisutnost kroz dinamičnu kampanju koja je aktivirana u ključnim zagrebačkim kvartovima – Špansko, Dubrava, Vrapče, Jarun, Gajnice kao i u gradu Osijeku. Cilj kampanje je doprijeti do
Pevex proslavio u Čakovcu (VIDEO)
PEVEX je prvi hrvatski trgovački lanac na tržištu od 1990. godine, a zasigurno jedan od najprepoznatljivijih lanaca neprehrambenih proizvoda. Danas broji ukupno 27 poslovnica, a ona u Čakovcu nedavno je
Nove Plodine u Metkoviću
U Metkoviću je otvoren novi supermarket Plodina, čime Plodine sada broje ukupno 108 supermarketa u Hrvatskoj. Na dan otvorenja kupci su mogli uživati u besplatnom roštilju, finim degustacijama i osvježavajućim
Top plaže za sampling proizvoda ovog ljeta
Ljeto je, svi su na plaži i traže osvježenje ili okrjepu. Idealan je trenutak za sampling proizvoda jer vaš proizvod donosite opuštenoj publici koja će rado isprobati nove proizvode
Bipa otvorila u Rovinju i Vodicama
Prošlog tjedna Rovinj je dobio potpuno novu Bipa poslovnicu, dok su stanovnici Vodica dočekali novu Bipu na starom mjestu i uživali u preuređenoj poslovnici. Nova Bipa u Rovinju otvorena je
Proljetna kampanja Keindl Sporta (VIDEO)
Stiglo je proljeće, a ljudi su sve više izvan svojih domova. Zbog toga je upravo sada idealan trenutak za vanjsko oglašavanje, a za klijenta Keindl sport tim više zbog ponude
Obilježili smo Dan planeta Zemlje
Travanj je mjesec u kojem se tradicionalno obilježava Dan planeta Zemlje – dan koji je svake godine sve važniji i podiže svijest o sve većim izazovima s kojima se suočava
Hrvatska lutrija časti u Draškovićevoj
Hrvatska Lutrija jedna je od vodećih kompanija za priređivanje igara na sreću u Hrvatskoj. Aktivna su članica udruženja europskih i svjetskih lutrijskih organizacija i dosljedno primjenju standarde odgovornog priređivanja igara
Nova suradnja: Dan očeva uz Dove
Dove je povodom Dana očeva koji se u Hrvatskoj održava 19. ožujka odlučio aktivirati svoju prvu kampanju putem Hodajućih reklama u Zagrebu, Osijeku i Splitu. S obzirom na to da