Kakav nas Advent očekuje ove godine u Zagrebu?

01. 11. 2021.|Blog|

Ove godine Advent u Zagrebu poprimit će drugačiju vizuru od one na koju smo navikli prethodnih godina. Ipak, neće sve biti posve različito. Očekuje se da će Božićni ugođaj svakako zavladati gradom i da će sve najznačajnije lokacije, uključujući i

Uskrs u oglašavanju

10. 03. 2021.|Blog|

Uskrs je zadržao svoju pučku tradiciju i nema reputaciju komercijaliziranog praznika kao Božić. Manje je praznik darivanja, a više obiteljskog okupljanja i uživanja u jelu i piću. Ali u posljednje

Kakva nas sezona očekuje 2021?

02. 03. 2021.|Blog|

Blagajnica hoće ići na more, ali ima li za COVID test? Vremena su se promijenila i umjesto raspravljanja o tome tko ostavlja najviše ''manče'' i što ponuditi osim mora i

Neka bude rozo ili kako ne oglašavati ženama

25. 02. 2021.|Blog|

Muškarci su s Marsa, žene s Venere. Drugim riječima, postoje određene urođene rodne razlike koje su potencirane društveno uvjetovanim očekivanjima i razlikama u odgoju i socijalizaciji dječaka i djevojčica, a

Ponovno otvoreni!

17. 02. 2021.|Blog|

Od 15. veljače epidemiološka slika Hrvatske konačno je postala dovoljno povoljna za prva opreznija popuštanja na koja su mnogi građani nestrpljivo čekali. Ipak, ni navedene mjere nisu u potpunosti zadovoljile

Ove veljače pokažite ljubav… prema samcima!

10. 02. 2021.|Blog|

Da, ljubavna ekonomija porasla je za 17%, ali u cijeloj toj priči postoji i pomalo zaboravljena skupina, koja također ima potrošački potencijal koji se može iskoristiti pametnim oglašavanjem. Još se

U oglašavanju i ratu nema pravila

08. 02. 2021.|Blog|

U članku pod radnim naslovom: ''vidi ovog gdje je stavio oglas'' donosimo neka razmatranja o oglašavanju u blizini konkurencije – kad, kako i je li to uopće prikladno? Ali prvo,

Srce ne laže, a ne lažu ni brojke

04. 02. 2021.|Blog|

Stigla nam je i veljača, popularno zvana mjesecom ljubavi (u sjajnom marketinškom pokušaju da se poveća potrošnja kroz duži period), naravno, zbog Valentinova. Praznika ljubavi za koji mnogi koriste priliku

COVID povećalo: FMCG

03. 02. 2021.|Blog|

Koronavirus je utjecao na brojne industrije i promijenio ekonomsku sliku cijelog svijeta. Neke grane prošle su lošije kao primjerice nesretni ugostitelji koji su u trenutcima očaja planirali i otvoriti kafiće

Primajte novosti