TIPS&TRICKS by Mateo: Svjetsko prvenstvo u nogometu
U ovoj epizodi Tips&Tricks Mateo donosi savjete za kampanju tijekom nogometnog prvenstva. Zašto je ove godine drugačije u odnosu na prošlih godina i kako to iskoristiti u oglašavanju?
Najbolji poklon: novi pogled na svijet
Bliži nam se vrijeme darivanja, a darovi se planiraju kroz cijeli prosinac. Pritom kupci često traže inspiraciju svuda oko sebe pri čemu vanjsko oglašavanje može igrati veliku ulogu u poticanju
Advent Tips&Tricks: Povećajte vidljivost kampanje uz Dark Mode
U večernjim satima, klasični plakati često znaju imati smanjenu vidljivost zbog čega se javlja potreba za osvjetljenjem kako bi plakat zadržao uočljivost. Naročito je to važno u zimsko vrijeme kad
Tips&Tricks: Kako do novih ljudi za zapošljavanje
Potraga za idealnim kandidatima najčešće prevelik dio aktivnosti prepušta kandidatima od kojih je potrebno da pronađu oglas i prijave se. Na taj način često su izostavljene neke važne skupine potencijalnih
TOP Black Friday lokacije za 2021. Godinu
Bliži nam se Black Friday globalna shopping ludnica koja se već odavno proširila i na Hrvatsku, pa tako za Black Friday Hrvati potroše godišnje preko 700.000.000 kuna. Riječ je o
Tips&Tricks: Sampling na Adventu
Advent je jedan od najboljih perioda u godini za oglašavanje, a samim time i za sampling proizvoda. Velika frekvencija prolaznika lokalizirana na uskom području u gradu omogućit će izrazito brzu
Hodamo na događaj: Pula Film Festival
Pulski filmski festival najstariji je filmski festival u Hrvatskoj i jedan od najstarijih u Europi. Njegova povijest seže još u 1954. godinu kad je nazvan jednostavno Filmskim festivalom, a 1958.
Hodamo na događaj: Food Truck Festival Jarun
Zagreb Food Truck Festival u svom prvom izdanju donio je veliko osvježenje na bogatu zagrebačku street food festivalsku scenu te se pozicionirao kao prvi Food Festival na Jarunu. Ovaj festival
Tips&Tricks: Dijeljenje uzoraka
Sampling proizvoda jedan je od dokazanih načina podizanja brand awarenessa i povećanja prodaje. Čak 65% kupaca kupit će proizvod za koji dobiju besplatan uzorak, a 58% će ponoviti kupnju. Osim
Primajte novosti