Top plaže za sampling proizvoda ovog ljeta
🌞 Ljeto je idealno za sampling proizvoda na plaži! 🎉U Hodajućim reklamama nudimo mogućnost distribucije osvježavajućih uzoraka poput sladoleda i hladnih napitaka, uz prijenosne hladnjake koji održavaju stalnu temperaturu. 🌊🍦 Najbolje plaže za sampling: Bačvice, Split Najpoznatije Splitsko
Što nas čeka u turizmu 2022. godine
Ove godine turistička sezona je na korak od rekorda, uz izvrsne rezultate u sezoni koji su dosezali i preko 90% rekordne 2019. godine i dobre rezultate u posezoni, ukupni prihodi
Što smo vidjeli u 2021. i što nas čeka u 2022. godini?
Nakon pandemijske 2020. godine, 2021. bila je obilježena povratkom u normalno, iako je ipak riječ o nekom ''novom normalnom''. Zanimljivo je stoga pogledati što nam bihevioralne potrošačke metrike govore o
Najavljen program Adventa u Zagrebu
Jučer je službeno najavljena i tema ovogodišnjeg Adventa u Zagrebu uz više informacija o programu. U nastavku donosimo sve najvažnije informacije za sve koji planiraju oglašavanje na najvećem zimskom događanju
Kakav nas Advent očekuje ove godine u Zagrebu?
Ove godine Advent u Zagrebu poprimit će drugačiju vizuru od one na koju smo navikli prethodnih godina. Ipak, neće sve biti posve različito. Očekuje se da će Božićni ugođaj svakako
CASE STUDY: Pik Vrbovec – Pik&Go
PIK&GO su inovativne mesne grickalice iz PIK Vrbovca i najbolji izbor za sve prilike kada je potrebna dodatna energija. Ne sadrže gluten, soju, konzervanse, pojačivače okusa i umjetna bojila. PIK&GO
EURO 2020 dovest će do povećane potrošnje
Bliži nam se i EURO 2020, iako smo već na polovici 2021. Godine. Pandemija koronavirusa poremetila je planove, ali ove godine više nema odgoda i vrijeme je za novo veliko
Sezona se približava – kako će izgledati?
Bliži nam se još jedna sezona, a ove godine neizvjesnije je nego ikad kako će izgledati. Pandemija se nastavila i u 2021. godini, ali ovog puta zemlje su spremne i
Humor u oglašavanju
Smijeh je lijek, kaže poznata izreka, a vrijedi i kad je riječ o oglašavanju. Danas, u razdoblju pretrpanosti s informacijama to vrijedi više nego ikad. Smijeh je nešto što povezuje