Slijedi li nam najveći Advent ikad?
Zagrebački Advent svake godine podigne puno prašine, a tako je bilo i prethodnih godina, ali iz potpuno suprotnih razloga nego prethodnih. Naime, prošle godine Advent je bio u znatno smanjenom obujmu, a pretprošle godine epidemiološke mjere su bile toliko
Jesu li voucheri za ugostitelje učinkoviti?
Kuponi i voucheri su jedan od najpoznatijih oblika privlačenja novih gostiju. Jednostavni su za izvedbu i ne zahtijevaju pretjeranu pripremu. Učinkovito su se zadržali na tržištu kao način poticanja kupnje
Proljetno čišćenje – za vaš marketing
Topliji proljetni dani poticaj su mnogima za dobro poznato, veliko proljetno čišćenje. Za sve one koji toliko željno iščekuju čišćenje da bi najrađe i na poslu čistili, donosimo nekoliko savjeta
Proljetno oglašavanje
Proljeće se budi, a polako i kupci. Dolaskom toplijeg vremena i dužih dana više se troši, a ljudi se upuštaju u razne aktivnosti. Proljeće je stoga idealno vrijeme i za
Uskrs u oglašavanju
Uskrs je zadržao svoju pučku tradiciju i nema reputaciju komercijaliziranog praznika kao Božić. Manje je praznik darivanja, a više obiteljskog okupljanja i uživanja u jelu i piću. Ali u posljednje
Kakva nas sezona očekuje 2021?
Blagajnica hoće ići na more, ali ima li za COVID test? Vremena su se promijenila i umjesto raspravljanja o tome tko ostavlja najviše ''manče'' i što ponuditi osim mora i
Neka bude rozo ili kako ne oglašavati ženama
Muškarci su s Marsa, žene s Venere. Drugim riječima, postoje određene urođene rodne razlike koje su potencirane društveno uvjetovanim očekivanjima i razlikama u odgoju i socijalizaciji dječaka i djevojčica, a
Ponovno otvoreni!
Od 15. veljače epidemiološka slika Hrvatske konačno je postala dovoljno povoljna za prva opreznija popuštanja na koja su mnogi građani nestrpljivo čekali. Ipak, ni navedene mjere nisu u potpunosti zadovoljile
U oglašavanju i ratu nema pravila
U članku pod radnim naslovom: ''vidi ovog gdje je stavio oglas'' donosimo neka razmatranja o oglašavanju u blizini konkurencije – kad, kako i je li to uopće prikladno? Ali prvo,
Primajte novosti