VIDEO: Sjajan početak Adventa
Advent je počeo! U brojnim gradovima Hrvatske otvorene su lokacije na kojima se održavaju zabavni programi zajedno s ugostiteljskim sadržajima. Ove godine je Advent u izdanju kakvog ga pamtimo prije COVID krize, a broj posjetitelja je bio
Ponovno otvoreni!
Od 15. veljače epidemiološka slika Hrvatske konačno je postala dovoljno povoljna za prva opreznija popuštanja na koja su mnogi građani nestrpljivo čekali. Ipak, ni navedene mjere nisu u potpunosti zadovoljile
U oglašavanju i ratu nema pravila
U članku pod radnim naslovom: ''vidi ovog gdje je stavio oglas'' donosimo neka razmatranja o oglašavanju u blizini konkurencije – kad, kako i je li to uopće prikladno? Ali prvo,
Srce ne laže, a ne lažu ni brojke
Stigla nam je i veljača, popularno zvana mjesecom ljubavi (u sjajnom marketinškom pokušaju da se poveća potrošnja kroz duži period), naravno, zbog Valentinova. Praznika ljubavi za koji mnogi koriste priliku
COVID povećalo: FMCG
Koronavirus je utjecao na brojne industrije i promijenio ekonomsku sliku cijelog svijeta. Neke grane prošle su lošije kao primjerice nesretni ugostitelji koji su u trenutcima očaja planirali i otvoriti kafiće
Mediji kao dio oglašivačke poruke
Oglašavanje nije samo utrka za brojkama. Da, impresije i cijena po impresiji su važni, ali postoje i bitne kvalitativne razlike u oglašavanju. Kupci će drugačije doživjeti istu oglašivačku poruku ako
Što nas čeka u 2021. godini?
Protekla 2020. godina bila je godina brojnih izazova, kako za brendove, tako i za oglašivače. Iako su svi jedva čekali da završi, trenutno je 2021. godina krenula u istom, tmurnom
Impulsne kupnje i oglašavanje
Prije svega, što su impulsne kupnje? Možemo ih definirati kao kupnju bilo koje stvari koja nije bila predviđena u budžetu. Bilo da je riječ o nečemu što bi osoba svejedno
Jesu li se hrvatski kupci istrošili za Black Friday ili se očekuje još kupovine do Božića?
Došao je i prošao još jedan Black Friday, koji svake godine predstavlja jedan od najvećih shopping događaja u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj. Prošle godine u Hrvatskoj je od