Srce ne laže, a ne lažu ni brojke

04. 02. 2021.|Blog|

Stigla nam je i veljača, popularno zvana mjesecom ljubavi (u sjajnom marketinškom pokušaju da se poveća potrošnja kroz duži period), naravno, zbog Valentinova. Praznika ljubavi za koji mnogi koriste priliku

COVID povećalo: FMCG

03. 02. 2021.|Blog|

Koronavirus je utjecao na brojne industrije i promijenio ekonomsku sliku cijelog svijeta. Neke grane prošle su lošije kao primjerice nesretni ugostitelji koji su u trenutcima očaja planirali i otvoriti kafiće

Mediji kao dio oglašivačke poruke

26. 01. 2021.|Blog|

Oglašavanje nije samo utrka za brojkama. Da, impresije i cijena po impresiji su važni, ali postoje i bitne kvalitativne razlike u oglašavanju. Kupci će drugačije doživjeti istu oglašivačku poruku ako

Što nas čeka u 2021. godini?

25. 01. 2021.|Blog|

Protekla 2020. godina bila je godina brojnih izazova, kako za brendove, tako i za oglašivače. Iako su svi jedva čekali da završi, trenutno je 2021. godina krenula u istom, tmurnom

Impulsne kupnje i oglašavanje

11. 01. 2021.|Blog|

Prije svega, što su impulsne kupnje? Možemo ih definirati kao kupnju bilo koje stvari koja nije bila predviđena u budžetu. Bilo da je riječ o nečemu što bi osoba svejedno

Novogodišnje odluke i oglašavanje

27. 11. 2020.|Blog|

Bližimo se kraju 2020. godine, za koju mnogi zasigurno čekaju da završi. Pandemija koronavirusa za većinu zemalja prvog svijeta učinila je ovu godinu jednom od najgorih u modernoj povijesti. Ljudi

Primajte novosti