Četiri razloga zašto nas očekuje najbolji Black Friday do sada
Bliži nam se još jedan Black Friday koji je svake godine glavni promotivni period u godini. Američka shopping ludnica postala je globalni fenomen unatoč tome što se Dan zahvalnosti u drugim zemljama ne slavi. Ove godine, Black Friday ima potencijal
Srce ne laže, a ne lažu ni brojke
Stigla nam je i veljača, popularno zvana mjesecom ljubavi (u sjajnom marketinškom pokušaju da se poveća potrošnja kroz duži period), naravno, zbog Valentinova. Praznika ljubavi za koji mnogi koriste priliku
COVID povećalo: FMCG
Koronavirus je utjecao na brojne industrije i promijenio ekonomsku sliku cijelog svijeta. Neke grane prošle su lošije kao primjerice nesretni ugostitelji koji su u trenutcima očaja planirali i otvoriti kafiće
Mediji kao dio oglašivačke poruke
Oglašavanje nije samo utrka za brojkama. Da, impresije i cijena po impresiji su važni, ali postoje i bitne kvalitativne razlike u oglašavanju. Kupci će drugačije doživjeti istu oglašivačku poruku ako
Što nas čeka u 2021. godini?
Protekla 2020. godina bila je godina brojnih izazova, kako za brendove, tako i za oglašivače. Iako su svi jedva čekali da završi, trenutno je 2021. godina krenula u istom, tmurnom
Impulsne kupnje i oglašavanje
Prije svega, što su impulsne kupnje? Možemo ih definirati kao kupnju bilo koje stvari koja nije bila predviđena u budžetu. Bilo da je riječ o nečemu što bi osoba svejedno
Jesu li se hrvatski kupci istrošili za Black Friday ili se očekuje još kupovine do Božića?
Došao je i prošao još jedan Black Friday, koji svake godine predstavlja jedan od najvećih shopping događaja u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj. Prošle godine u Hrvatskoj je od
Novogodišnje odluke i oglašavanje
Bližimo se kraju 2020. godine, za koju mnogi zasigurno čekaju da završi. Pandemija koronavirusa za većinu zemalja prvog svijeta učinila je ovu godinu jednom od najgorih u modernoj povijesti. Ljudi
Zašto je hiperlokalno oglašavanje važnije nego ikad?
Vanjsko oglašavanje jedini je tradicionalni medij koji još uvijek bilježi porast i iz dobrog razloga – to je jedini tradicionalni medij koji još uvijek pruža ogroman doseg. Ipak, i vanjsko
Primajte novosti