Dukat pokrenuo kampanju za Super smoothie!

04. 08. 2021.|Case studies, Novosti|

Dukat je predstavio jedinstvene smoothieje sa sastojcima superhrane unutar asortimana b.Aktiv LGG smoothieja. Pokrenuta kampanja je za proizvod b.Aktiv LGG Super Smoothie (spirulina). Hodajuće reklame dijele proizvode i letke na frekventnim lokacijama u Puli i Splitu. Proizvodi se dijele potpuno

CASE STUDY: Gyms4You

17. 02. 2021.|Case studies|

Gyms4You je najveći lanac teretana u Hrvatskoj, poznat po 24-satnom radnom vremenu i jednom iskaznicom za sve lokacije u Hrvatskoj. U vremenima kad su teretane bile na glasu kao potencijalno

Case study: Argentum

11. 02. 2021.|Case studies|

Argentum je hrvatski brand visokokvalitetnog srebrnog i zlatnog nakita koji danas broji 50 poslovnica i 200 zaposlenika. Iako Argentum priča službeno započinje 2008. godine kada su dvije zlatarske obitelji Glasnović

Case study: Adorio

05. 01. 2021.|Case studies|

Stigao nam je i siječanj, a time i period povećane potražnje poslova nakon naglog pada u prosincu pred blagdane. Nova godina znači i nove početke, što za mnoge znači i

CASE STUDY: Egoist bar

11. 11. 2020.|Case studies|

Egoist bar u Zagrebu se smjestio na dvije lokacije: na jarunskom placu i u Cvjetnom naselju. Dok je jarunska lokacija već godinama dobro poznata lokalnom stanovništvu (a i šire), Egoist

ADVENT CASE STUDY: Hotel Matija Gubec

11. 11. 2020.|Case studies|

Hotel Matija Gubec smješten je u Stubičkim Toplicama na izvoru termalne i ljekovite vode, što je ujedno i primarna atrakcija ovog hotela zbog bogate welness ponude. Uz to, prekrasno uređeni

BLACK FRIDAY CASE STUDY: Links

20. 10. 2020.|Black Friday, Case studies|

Links je jedan od vodećih trgovaca informatičkom opremom u Hrvatskoj te kroz 15 godina postojanja kontinuirano bilježi razvoj. Osim brze i kvalitetne usluge, uspjeh tvrtke djelomično leži i u atraktivnim

ADVENT CASE STUDY – Biraj.hr

23. 09. 2020.|Case studies|

Biraj.hr je jedan od najboljih hrvatskih web shopa za parfeme i kozmetiku već 13 godina. S obzirom na ponudu artikala, mogu se odrediti i godišnji periodi u kojima se očekuje

ADVENT CASE STUDY – Kaufland

23. 09. 2020.|Case studies|

Kaufland, jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca, prošle je godine odlučio spojiti dvije naizgled nepovezane stvari – Božić i Star Wars. Riječ je naravno o velikom loyalty programu u Kauflandu

Primajte novosti