CASE STUDY: Axe nagradna igra
Popularni brend proizvoda za njegu muškaraca Axe pokrenuo je veliku nagradnu igru s bogatim nagradama, a glavna nagrada bila je Ultra Europe Yacht Package koji uključuje tjedan dana putovanja jahtom za 2 osobe, dvije Ultra Europe VIP trodnevne ulaznice i
Case study: Adorio
Stigao nam je i siječanj, a time i period povećane potražnje poslova nakon naglog pada u prosincu pred blagdane. Nova godina znači i nove početke, što za mnoge znači i
CASE STUDY: Egoist bar
Egoist bar u Zagrebu se smjestio na dvije lokacije: na jarunskom placu i u Cvjetnom naselju. Dok je jarunska lokacija već godinama dobro poznata lokalnom stanovništvu (a i šire), Egoist
ADVENT CASE STUDY: Hotel Matija Gubec
Hotel Matija Gubec smješten je u Stubičkim Toplicama na izvoru termalne i ljekovite vode, što je ujedno i primarna atrakcija ovog hotela zbog bogate welness ponude. Uz to, prekrasno uređeni
BLACK FRIDAY CASE STUDY: Links
Links je jedan od vodećih trgovaca informatičkom opremom u Hrvatskoj te kroz 15 godina postojanja kontinuirano bilježi razvoj. Osim brze i kvalitetne usluge, uspjeh tvrtke djelomično leži i u atraktivnim
ADVENT CASE STUDY – Biraj.hr
Biraj.hr je jedan od najboljih hrvatskih web shopa za parfeme i kozmetiku već 13 godina. S obzirom na ponudu artikala, mogu se odrediti i godišnji periodi u kojima se očekuje
ADVENT CASE STUDY – Kaufland
Kaufland, jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca, prošle je godine odlučio spojiti dvije naizgled nepovezane stvari – Božić i Star Wars. Riječ je naravno o velikom loyalty programu u Kauflandu
ADVENT CASE STUDY – Nord
Nord Produkt možda je nastao iz obiteljske firme, ali danas je riječ o jednom od najvećih regionalnih proizvođača namještaja za kuhinje i kupaonice i najvećem hrvatskom proizvođaču slavina. S 300
ADVENT CASE STUDY – Dinamo
Dinamo je od osnutka Republike Hrvatske najtrofejniji klub u državi te ne treba posebno predstavljanje. Osim dominacije u nacionalnom prvenstvu, Dinamo u posljednje vrijeme bilježi i zapažene nastupe u Europi.
Primajte novosti