TIPS&TRICKS by Mateo: Kampanja na plaži
U ovoj epizodi Tips&Tricks Mateo donosi savjete za najbolju kampanju na plaži.
Privlačenje gostiju na kratkotrajne izlete
Osim međunarodnih putovanja, trend lokalnih putovanja nastavit će se nakon pozitivnih iskustava mnogih prošle godine, pa gotovo dvije trećine ispitanika u velikom istraživanju TripAdvisora planira i barem dva lokalna, kratkoročna
Tips&Tricks: Koliko su učinkoviti loyalty programi za ugostitelje?
Za 38% vlasnika restorana, povećanje lojalnosti gostiju primarni je digitalni objektiv u poslovanju, i to s dobrim razlogom. Čak 45% gostiju odabrat će restoran ako pripadaju loyalty programu tog restorana.
Tips&Tricks: Iskoristite Hodajuće za ”Egg hunt” povodom Uskrsa!
Milton Glaser jednom prilikom je izjavio: ''Postoje tri odgovora na dizajn – da, ne i WOW! Treba ciljati na Wow.'' Ista stvar može se primijeniti i na samo oglašavanje, koje
Tips&Tricks: Targetiranje turista
Različita istraživanja pokazuju kako ljudi nikad nisu bili uzbuđeniji oko putovanja, a koja se već sad planiraju za drugu polovicu godine. Za očekivati je dakle da će hrvatski gradovi ovog
Tips & Tricks: Kako iskoristiti interakciju
Hodajuće reklame interaktivan su medij koji uz visoku vidljivost omogućava i izravan kontakt s potencijalnim kupcima. Ta interaktivnost može imati brojne primjene i obogatiti kampanju dodatnim funkcionalnostima koji mogu imati
Tips&Tricks: Privlačenje gostiju vanjskim oglašavanjem
Vanjsko oglašavanje jedan je od najstarijih, ali i najučunkovitijih načina oglašavanja, te je jedini tradicionalni oblik oglašavanja koji bilježi porast i danas. O učinkovitosti vanjskog oglašavanja dovoljno govori kako ljudi
ADVENT TIPS AND TRICKS: Što oglašavati na Adventu
Iako je Advent idealno događanje za oglašavanje različitih sadržaja zbog svoje visoke posjećenosti i raznovrsnosti publike, u vrijeme Božića publika ipak bolje reagira na određene sadržaje, a neki su relevantniji
Povećajte vidljivost kampanje uz Dark Mode
U večernjim satima, klasični plakati često znaju imati smanjenu vidljivost zbog čega se javlja potreba za osvjetljenjem kako bi plakat zadržao uočljivost. Naročito je to važno u zimsko vrijeme kad